Det verkar som det i den här artikeln: http://m.crash.net/motogp/news/205095/1/crutchlow-new-ducati-engine-a-rocket.html
Den artikeln är faktiskt ganska bra då den belyser en sak som många missförstår. Många går omkring i tron att "fabrikscyklarna" är de cyklar som får alla uppdateringar och alla nya delar först. Så är uppenbarligen inte fallet hos Ducati heller. Man har två stycken mindre viktiga förare i Iannone och Hernandez, därför används deras cyklar till lite vildare ideer än man vågar testa på Dovi och den sure och rike engelsmannen. När delarna väl visar sig prestera hos en mindre viktig förare, då tas de vidare till fabriksförarna.
Detta "överbryggnadssteg" mellan internt testteam och fabriksteam är nog så viktigt då det kan vara svårt att utvärdera nya delar med (ofta) alltför långsamma förare i interna testteamet.
Annars har den cykel som Pirro åker väldigt många intressanta detaljer. Kolla in de synliga delarna av ramen samt svingen. Det börjar hända saker i Bologna...