Men #46 hade väl fler rookies före sigP€RRA;5808260 skrev:"Kungen av MotoGP" bokstavligen förnedrad av satellithojar, en rookie och båda Duccarna
Last edited:
Men #46 hade väl fler rookies före sigP€RRA;5808260 skrev:"Kungen av MotoGP" bokstavligen förnedrad av satellithojar, en rookie och båda Duccarna
Don't mention the war.Men #46 hade väl fler rookies före sig
Rossi efter racet:
”We lose a good chance to for a good result. I think we had potential to arrive on the podium.”
Yeah, right. Rossi körde 1,47 de sista varven (som Lorenzo). I täten körde man 1,45. Men det är klart, han hade säkert kunnat vinna om han hade velat...
Och Cal: icke fabrikare, Podium och före Doktorn även i totalen.Tur att det finns någon som vet hur hans M1:a verkligen kändes...
Annars kan man ju inte bli annat än imponerad av DP och MM såklart!
Och Cal: icke fabrikare, Podium och före Doktorn även i totalen.
Varv 18 var inte ett av hans snabbare...Hänger inte med riktigt. Rossi körde och krascha men det syns inte någonstans på hans varvtider?
Hänger inte med riktigt. Rossi körde och krascha men det syns inte någonstans på hans varvtider?
Och gjorde Lorre nåt misstag nånstans, för jag gick bara på muggen och vips så var han nere på en sjundeplats?
Aftonbladet skriver om Dani Pedrosas vinst och illustrerar det med en bild på en leende Cal Crutchlow med pokal i handen, suck...
Not sent from an iProduct...
De såg väl inte Dani som en förare, trodde kanske han var sonen till någon av de andraHaha såg det nyss, sjukt pinsamt bara, Kalle krycka ser ju inte ens ut som en 'Pedrosa'
Varv 18 var inte ett av hans snabbare...
Men att du och din nya bästis Radare förpestar var och varannan tråd så till den grad att du måste förklara dig och att Radare får inlägg borttagna ser du inte som något problem?Rossi-hatet? Jag har aldrig hatat Rossi, däremot är det lika fascinerande varje gång att se hur enormt ömma tårna är hos Rossis fans.
Vet inte vem Hyden är (du som ständigt ska rätta folk som stavar fel) men om du menar Hayden så var väl en femteplats i regn ungefär vad han mäktar med nuförtiden och ingen, förutom du och kanske möjligtvis något hardcore Ducati-fan, bryr sig nämnvärt.Mitt inlägg var ett svar på ett inlägg från vad-han-nu-heter (inte lätt hänga med i alla namnbyten och nya nick efter att han enligt egen utsago aldrig skulle komma tillbaka till SH) i vilket han försökte förminska Hydens femteplats.
I min bok är en femteplats betydligt bättre än att vurpa bort sig.
Nej, hade han?Men #46 hade väl fler rookies före sig
Gå in på motogp.com så kan du lyssna på intervjun och se alla varvtider.Källa på det?
Märkligt att du, som enligt egen utsago välkomnar alla former av diskussioner, tycker att att diskussionsinlägg i MotoGP-trådarna är förpestning. Eller är alla diskussioner OK så länge man inte nämner Rossi annat än för att i sektliknande former berömma honom?P€RRA;5808537 skrev:Men att du och din nya bästis Radare förpestar var och varannan tråd så till den grad att du måste förklara dig och att Radare får inlägg borttagna ser du inte som något problem?
Jag har inga problem att diskutera, men du kommer sällan med något riktigt "diskussionsinlägg". Det är mest trista oneliners som verkar vara avsedda att irritera folk. Du kanske inte har mer än så att tillföra?Märkligt att du, som enligt egen utsago välkomnar alla former av diskussioner, tycker att att diskussionsinlägg i MotoGP-trådarna är förpestning. Eller är alla diskussioner OK så länge man inte nämner Rossi annat än för att i sektliknande former berömma honom?
När det gäller ämnet förpestning av trådar tycker jag att du ska ta och kontrollera din inläggsstatistik. Kolla förslagsvis alla nick, både före och efter du drev ditt eget populära RR-forum.
Det är oftast intressantast att följa MotoGP trådarna de första 3-4 sidorna spårar de alltid ur, och börjar handla om helt andra saker...!?!
Så nu behöver man inte längre följa den här........
När startar nästa...?
/KentW
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras