Varje dagDu ljuger! För du handlar väl inte på COOP?
Varje dagDu ljuger! För du handlar väl inte på COOP?
Hoppas du förstod ironin i mitt inlägg.. ?Gnällspiken CS har väl aldrig gjort annat än att klaga på medtävlare, material, väder och gud vet vad?
Och åkt hem till mamma i Australien när det gick lite tungt.
Att noga läsa och tänka efter är väl ett helt främmande beteende här på SH?Hoppas du förstod ironin i mitt inlägg.. ?
Berika oss stackare som sitter fast i denna ogenomtänkta misär med ett par av dina noga genomtänkta tankar.Att noga läsa och tänka efter är väl ett helt främmande beteende här på SH?
JAmenva F-N! Kör ut på beggade däck!
JAmenva F-N! Kör ut på beggade däck!
Varvad första gången efter 10–11 varv och ungefär 3,5 minut efter vid målgång.Elva sekunder efter.... ELVA!!!
Mat Oxley om Rossi skrev:Bakom det vänliga ansiktet finns en kalkylerad slughet som har hjälpt till att krossarivaler under åren. Hans kanske bästa vapen och han kommer anv. så fort han får en möjlighet till det.
Mat Oxley om förhållandet JL vs VR skrev:Montegi 2010, de två stångades om tredje platsen, när JL var på väg att ta titeln. Efter bråket så kallades VR upp till rektorns kontor och fick en utskällning. Rossi skakade hand och bad om ursäkt och sa sedan:
- Yamaha bad mig att köra med mer uppmärksamhet. Så nästa gång sja ja försöka slå honom igen... med mer uppmärksamhet!
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari