Varje dagDu ljuger! För du handlar väl inte på COOP?
Varje dagDu ljuger! För du handlar väl inte på COOP?
Hoppas du förstod ironin i mitt inlägg.. ?Gnällspiken CS har väl aldrig gjort annat än att klaga på medtävlare, material, väder och gud vet vad?
Och åkt hem till mamma i Australien när det gick lite tungt.
Att noga läsa och tänka efter är väl ett helt främmande beteende här på SH?Hoppas du förstod ironin i mitt inlägg.. ?
Berika oss stackare som sitter fast i denna ogenomtänkta misär med ett par av dina noga genomtänkta tankar.Att noga läsa och tänka efter är väl ett helt främmande beteende här på SH?
JAmenva F-N! Kör ut på beggade däck!![]()
JAmenva F-N! Kör ut på beggade däck!![]()
Varvad första gången efter 10–11 varv och ungefär 3,5 minut efter vid målgång.Elva sekunder efter.... ELVA!!!
Mat Oxley om Rossi skrev:Bakom det vänliga ansiktet finns en kalkylerad slughet som har hjälpt till att krossarivaler under åren. Hans kanske bästa vapen och han kommer anv. så fort han får en möjlighet till det.
Mat Oxley om förhållandet JL vs VR skrev:Montegi 2010, de två stångades om tredje platsen, när JL var på väg att ta titeln. Efter bråket så kallades VR upp till rektorns kontor och fick en utskällning. Rossi skakade hand och bad om ursäkt och sa sedan:
- Yamaha bad mig att köra med mer uppmärksamhet. Så nästa gång sja ja försöka slå honom igen... med mer uppmärksamhet!
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj