Menar du gratis, så vet jag inte.
Men MotoGP.com säljer ut sina video-pass till halva priset 49.95€.
Värt vartenda cent!![]()
nee...gratis ska det va!betala för stream..rimmar illa
![]()
Allt ska självklart vara gratis...nee...gratis ska det va!betala för stream..rimmar illa
![]()
Tror han byter pallplatser mot något betydligt värreMatthew Birt @birtymotogp
Ducati just confirmed Andrea Dovizioso has signed a 2-year contract for 2013 and '14
Du har ett så enögt perspektiv!Tror han byter pallplatser mot något betydligt värre![]()
Är det helt omöjligt för dig att svara på ett inlägg utan att vara dryg?Du har ett så enögt perspektiv!
Jag hoppas för din skull att du är ironisk men jag är faktiskt lite orolig för att du inte är det.Men lite onödigt att posera i andra färger under pågående säsong. Får man ens det? Han har ju till och med anlagt samma frisyr som Hayden!
Fördelarna för Dovi finns ju helt klart. Misslyckandet med Rossi har gjort att Ducati vaknat upp och söker lösningar på varför de inte är konkurrenskraftiga, läs tex. den här intervjun med Masao Furusawa för insikt i hur långt de är beredda att gå för att lyckas http://motomatters.com/interview/2012/08/21/masao_furusawa_interview_on_visiting_ita.html.Jag vet inte jag, men lyckas inte Rossi på Ducatin så kommer inte Dovi lyckats heller.
Ducati har ju uppenbarligen problem, undrar vart dom själva anser problemet ligger...
Väldigt intressant intervju för övrigt.EDIT: Gustav hann före angående Furusawa.
Fanns ingen dryghet där. Enögt = Inskränkt.Är det helt omöjligt för dig att svara på ett inlägg utan att vara dryg?
Han kommer bli försteförare för första gången i MotoGP.
Du skulle förstås aldrig läsa att ett team rangordnade sina förare. Varken Ducati Corse eller något annat. Är min vilda gissning. Vad tror du själv?Inget jag ännu sett i dagens ljus! Var finner jag det påståendet officiellt från Ducati?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |