Men nu tror jag att du väljer att tolka vad som sagts ungefär som Fan läser bibeln. Stoner har sagt att han inte har passionen för "det" längre och inte gillar vart MotoGP är på väg. Han har sagt att han älskar att tävla men att det är väldigt lite av just den varan. Exakt vad han menar är det förstås bara Stoner som vet. Men jag misstänker att han syftar på allt testande samt inte minst allt resande kors och tvärs över jorden. När man sedan hör Stoner berätta om att folk (supportrar?) har spottat på honom och försökt prejja honom i depå området, så tycker i alla fall jag att det är lätt att förstå om han tappar suget. Men det är ju upp till var och en hur man tolkar.
Sedan skulle det kunna vara så att alla hyllningar från andra förare supportrar m.m. gav en liten klump i halsen? Stoner har själv sagt att han ger V8
rna ett år för att se om han kommer bli konkurrenskraftig/tycker att det är kul. Han sa även i samma intervju att en comeback till MotoGP inte är utesluten. Dock inte om MotoGP ser ut som det gör just nu. Om jag tillåter mig att spekulera lite i vad han åsyftar så kan det vara CRT riktningen m.m.??? Hondas budget version av RC213V kanske kan lösa CRT problemet?
I ljuset av denna teori så är det väl inte omöjligt att Stoner vill köra ett race eller två för att hålla sig kvar inför en inte helt utesluten comeback???
Man kan väl få lov att hoppas