P€RRA;5883085 skrev:Du tänker på de gigantiska 38 poäng han ligger före Rossi?
Lorenzo är på en helt annan nivå än Rossi, det skiljer väldigt mkt mellan dessa förare.
P€RRA;5883085 skrev:Du tänker på de gigantiska 38 poäng han ligger före Rossi?
Det är tämligen uppenbart.Lorenzo är på en helt annan nivå än Rossi, det skiljer väldigt mkt mellan dessa förare.
Säkrast att låtsas som att det regnar.Lorenzo är på en helt annan nivå än Rossi...
...urk vad det här börjar kännas...sunkigt. Väx upp.
Jag tror han är lika tuff, men det märks inte eftersom hans nya teamkompis är ännu tuffare.Hittar Pedrosa inte snart den form och tuffhet han visade mot slutet av förra säsongen blir det aldrig något VM för honom.
...urk vad det här börjar kännas...sunkigt. Väx upp.
Äsch, jag hade ju glömt bort att det är tidtagna pass de tävlar i. Hur är ställningen totalt, leder Marquez?Jag tror han tänker på att Lorenzo leder tidtagna pass med 64-12 den här säsongen
Jag har helt glömt vilken Yamaha som är högst upp i sammandraget.Är det nummer 46?P€RRA;5883358 skrev:Äsch, jag hade ju glömt bort att det är tidtagna pass de tävlar i. Hur är ställningen totalt, leder Marquez?
Vad bidrar du med.
Nej, det är 99 och han är grymt överlägsen.Jag har helt glömt vilken Yamaha som är högst upp i sammandraget.Är det nummer 46?
...en reaktion på det eviga bjäbbandet. Dags att nyttja ignorefiltret.
Jag vet inte vad du menar med ”bjäbbande”, men om man tycker att en diskussion har spårat ur eller uppehåller sig vid en bisak kan man ju faktiskt öppna käften (här räcker det dessutom med att använda fingrarna) och säga något som man själv tycker är mer intressant och skulle vilja diskutera....det eviga bjäbbandet.
Jag vet inte vad du menar med ”bjäbbande”, men om man tycker att en diskussion har spårat ur eller uppehåller sig vid en bisak kan man ju faktiskt öppna käften (här räcker det dessutom med att använda fingrarna) och säga något som man själv tycker är mer intressant och skulle vilja diskutera.
Det beror isf på att det som skrivs inte är intressant för någon annan än den som skrev det.Det som herrarna missar i sitt eviga påtalande att andra borde lägga in nya intressanta vinklingar är att dessa, i de fall de skrivs försvinner i ert gnäbbande likt många nyheter försvinner i det mediabrus av silikonpattar, gravida prinsessor och annat trams på/i aftonbladet.
Jag med, men tänk på att han kan bli den förste att vinna både WSBK och MotoGP.P€RRA;5884559 skrev:Ser honom mycket hellre på en RCV1000R i MotoGP.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|