MotoGP - Silly season 2014.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
P€RRA;5883085 skrev:
Du tänker på de gigantiska 38 poäng han ligger före Rossi?

Lorenzo är på en helt annan nivå än Rossi, det skiljer väldigt mkt mellan dessa förare.
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Hittar Pedrosa inte snart den form och tuffhet han visade mot slutet av förra säsongen blir det aldrig något VM för honom. Och då är han ointressant i MotoGP för både Yamaha och Honda.
Honda kanske låter honom åka något extra år medan de odlar nya gubbar men vill Dani fortsätta därefter får han åka i ett mindre team - eller WSB.
 

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skogen
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
P€RRA;5883358 skrev:
Äsch, jag hade ju glömt bort att det är tidtagna pass de tävlar i. Hur är ställningen totalt, leder Marquez?
Jag har helt glömt vilken Yamaha som är högst upp i sammandraget.Är det nummer 46?
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
...det eviga bjäbbandet.
Jag vet inte vad du menar med ”bjäbbande”, men om man tycker att en diskussion har spårat ur eller uppehåller sig vid en bisak kan man ju faktiskt öppna käften (här räcker det dessutom med att använda fingrarna) och säga något som man själv tycker är mer intressant och skulle vilja diskutera.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag vet inte vad du menar med ”bjäbbande”, men om man tycker att en diskussion har spårat ur eller uppehåller sig vid en bisak kan man ju faktiskt öppna käften (här räcker det dessutom med att använda fingrarna) och säga något som man själv tycker är mer intressant och skulle vilja diskutera.

Det som herrarna missar i sitt eviga påtalande att andra borde lägga in nya intressanta vinklingar är att dessa, i de fall de skrivs försvinner i ert gnäbbande likt många nyheter försvinner i det mediabrus av silikonpattar, gravida prinsessor och annat trams på/i aftonbladet.

Därför önskar många att trådarna vore mer DN än Hänt i vecket/aftonbladet. Kvalitet före kvantitet.. Men vill man kräkas ur sig varje lite tanke man har så... Blir man Hans Shimoda.

article_image_4a0cfd5fd7687aef.jpg
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Det som herrarna missar i sitt eviga påtalande att andra borde lägga in nya intressanta vinklingar är att dessa, i de fall de skrivs försvinner i ert gnäbbande likt många nyheter försvinner i det mediabrus av silikonpattar, gravida prinsessor och annat trams på/i aftonbladet.
Det beror isf på att det som skrivs inte är intressant för någon annan än den som skrev det.

Jag läser alla inlägg (förutom de som är en enda stor textmassa utan stora bokstäver, punkt osv) och om de är intressanta, roliga eller något annat som sticker ut så gillar jag dem eller kommenterar.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Frågan är om Nicky är speciellt sugen på att ägna en massa tid åt att utveckla en hoj till?
Att han inte plockat fram rakbladen under åren hos Ducati i MotoGP är ett under.

Ser honom mycket hellre på en RCV1000R i MotoGP.
 

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Ort
Kilsmo
Hoj
Dnepr
P€RRA;5884559 skrev:
Ser honom mycket hellre på en RCV1000R i MotoGP.
Jag med, men tänk på att han kan bli den förste att vinna både WSBK och MotoGP.

Edit: När jag tänker efter framstår det som ett perfekt val för Hayden att köra Superbike-VM för Ducati 2014. Han får grymt bra betalt. Det lär han inte få hos LCR eller Forward racing. Han kan vinna race och en VM-titel till. Det lär han knappast göra i MotoGP. Han kan bli historisk som den förste att vara mästare i både MotoGP och Superbike-VM. Som dubbel världsmästare borde Hayden kunna lägga hjälmen på hyllan med frid i sinnet.
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top