Sant. Det tänkte jag inte påJag med, men tänk på att han kan bli den förste att vinna både WSBK och MotoGP.
Sant. Det tänkte jag inte påJag med, men tänk på att han kan bli den förste att vinna både WSBK och MotoGP.
Med massor av unga hungriga talanger som presterar varje race, varför skulle man satsa på en halvgammal (nykter) alkoholist som inte presterat på år och dar?
Han har haft problem med spriten, tyvärr.Öhh. Det var mer info än jag hört. Varför menar du att han är alkoholist?
P€RRA;5884739 skrev:Han har haft problem med spriten, tyvärr.
Det tror jag inte, men han skulle nog kunna hävda sig ganska bra i WSBK på rätt hoj.Vad säger ni? Skulle han kunna utmana Bradl, Bautista och även Rossi eller är han way past due?
Starts Wins Podiums Poles F. laps Points
23 5 16 3 2 645
detta 2011.. någon pratar i nattmössan
Vad är det du visar upp?
Hopkins statistik från 2011
Hopkins statistik från 2011
Skulle mer än gärna se Hopper och Rdp på nästa MGP Sukka. Två gamla racerävar som vet vad som krävs och kan vrida fullt från dag ett.
Fast frågan är om deras "fullt" ens kommer i närheten av hojens "fullt" numera.
Men inte från MotoGP va? Jag trodde bara att han gjorde ett inhopp, och egentligen körde BSB.
Absolut inte, men en helt annan division än MotoGP.från BSB med Suzuki Crescent. inte så pjåkigt va ?
ändå rekryterar man där lite då och då - som Spies (ifs vi såg hur det gick för honom). Jag kan tycka att det kan vara rätt trevligt att slänga in en hopkins som kan slåss lite i mellanleden, det kommer att göra fältet lite mer intressant. Självklart kommer han inte att kunna slåss om pallplatser med tanke på nivån där framme, men lite show skadar inte
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|