MotoGP - Valencia - 2011

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
helvete, stoner kom ju som skjuten ur en kanon, vågade inte spies varva ur hojen eller trodde han att han var safe?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nån som har en bra RFM seeder att tipsa om, samt en tid när jag ska sitta med fingret på F5?
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det snackas om att armbågen ska i backen, men jag tyckte stoner hade skrapmärke på vänster armbåge,,,,, kan det vara möjligt?
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Jäklar va sne jag blev när dom 4 försvann i starten...blev ju inte bättre av att stoner bara blåste iväg helt själv. Skönt att det blev spännande tillslut iaf. Måste säga att Dovi har växt i mina ögon efter allt som hänt. Killen verkar ha ett stort hjärta
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jäklar va sne jag blev när dom 4 försvann i starten...blev ju inte bättre av att stoner bara blåste iväg helt själv. Skönt att det blev spännande tillslut iaf. Måste säga att Dovi har växt i mina ögon efter allt som hänt. Killen verkar ha ett stort hjärta

surt som fan när man har laddat för det här hela helgen, hade ju hoppats på en framskjuten placering för rossi efter eländet som drabbat oss alla som följer på motogp!
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mäktig bild men jag undrar var de gömde Stoners hoj?

sic_tribute-5_slideshow_169.jpg
 

taliz

Neighbourhood terrorist
Gick med
24 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Monstruös ER6
Vilken läktare håller du till på?

Satt i boxarna vid startrakan. Bra utsikt över hela banan därifrån + videodisplay precis framför.

Grymt rejs, satt å kikade mest på Dovi vs Pedo samt Crutchlow vs Abraham. Hejade på Dovi vilket inte uppskattades av alla spanjorer runt omkring mig. :D
Blev ju dessutom riktigt spännande även om förstaplatsen till slut iom Stoners brist på referenspunkter. I övrigt kan jag väl bara säga att Stoner i min mening verkligen är en välförtjänat mästare, han är helt enkelt outstanding. Det finns ingen som kan köra hoj som han, och att han lyckades vara i topp även med Duccen säger inte lite. Jämför med Valentino.. Folk som klagade på att Stoner inte alltid var så glad dom senaste åren hos Ducati tycker jag borde fått sig en tankeställare nu när de ser vad Valentino (inte) levererar med samma material.
Stoner är en hardcore racer, går det bra är han glad, går det dåligt är han missnöjd. Jag tycker han sköter sig exemplariskt.
Rossi försöker hålla god min, men hans goda humör lyser alltid oftare med sin frånvaro..

Med det sagt så kommer Stoner bli svårslagen de närmaste åren när han nu sitter på konkurrenskraftigt material. Skulle inte bli förvånad om det blir en 5 i rad nu likt Dohan. :banana

PS. Man blir fan alltid överumplad över hur satans högt GP-hojarna låter, helt sjukt. Tänkte att jag borde väl klara åtminstone warm-up varvet utan öronproppar(hade kameran i händerna), men jag skrek nästan rakt ut av smärta. :D
Känner tom trycket av ljudvågorna i bröstet när fältet dundrar förbi.
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Skulle det visas prisutdelning idag på motogp.com 2100? Någon som kan bekräfta? Såg på viasats facebook att det skrevs om det iaf.....:va
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Det och att Spiesen fegade i sista svängen.
Han gjorde det sk-tbra att slå ett par Repsoler idag. Han var nog mer sugen på att komma i mål och visste inte greppet medan Stoner fick det lättare att gå på Spies - tydligen ville han vinna även idag och det är stort. Inget safe:ande där inte.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Jäklar vilken grym körning av Spies! Satt som på nålar sista varven :tummenupp

Hoppas Pedrosa skämdes efter racet :gnissla
 

MC Doktorn

Guest
Satt i boxarna vid startrakan. Bra utsikt över hela banan därifrån + videodisplay precis framför.

Grymt rejs, satt å kikade mest på Dovi vs Pedo samt Crutchlow vs Abraham. Hejade på Dovi vilket inte uppskattades av alla spanjorer runt omkring mig. :D
Blev ju dessutom riktigt spännande även om förstaplatsen till slut iom Stoners brist på referenspunkter. I övrigt kan jag väl bara säga att Stoner i min mening verkligen är en välförtjänat mästare, han är helt enkelt outstanding. Det finns ingen som kan köra hoj som han, och att han lyckades vara i topp även med Duccen säger inte lite. Jämför med Valentino.. Folk som klagade på att Stoner inte alltid var så glad dom senaste åren hos Ducati tycker jag borde fått sig en tankeställare nu när de ser vad Valentino (inte) levererar med samma material.
Stoner är en hardcore racer, går det bra är han glad, går det dåligt är han missnöjd. Jag tycker han sköter sig exemplariskt.
Rossi försöker hålla god min, men hans goda humör lyser alltid oftare med sin frånvaro..

Med det sagt så kommer Stoner bli svårslagen de närmaste åren när han nu sitter på konkurrenskraftigt material. Skulle inte bli förvånad om det blir en 5 i rad nu likt Dohan. :banana

PS. Man blir fan alltid överumplad över hur satans högt GP-hojarna låter, helt sjukt. Tänkte att jag borde väl klara åtminstone warm-up varvet utan öronproppar(hade kameran i händerna), men jag skrek nästan rakt ut av smärta. :D
Känner tom trycket av ljudvågorna i bröstet när fältet dundrar förbi.

Exakt det finns få förare som skulle klara av det han gjort i år.

Värderar denna Titel högst av alla inkl Rossis tidiga ganska lättvunna titlar då han hade ganska medioker konkurrens och eller överlägset material.

Han visade klass idag då han körde ikapp Spies som tog en klar risk men var chanslös när Casey gav allt sista varvet fast det var oerhört jämnt.

Rossis säsong har varit pinsamt dålig med bara en pallplats som han dessutom fick till skänks.

Pedrosa visade att han aldrig kommer bli en mästare då han är alldeles för ojämn.

I framtiden tror jag Spies, Lorenzo kommer bli dom främsta utmanarna till Titeln.
Riktigt trist att vi inte har Super Sic kvar som garanterat varit med bland dessa :(.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top