http://www.youtube.com/watch?v=LwxstosxqOw
Tribute to Marco
Bästa Tribute jag sett i övrigt gick på spanska TVE 1, nått med "grande spettaculo" vilket han sannerligen var!
[YOUTUBE-ID]si2A8KmpoYI[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=LwxstosxqOw
Tribute to Marco
Exakt det finns få förare som skulle klara av det han gjort i år.
Värderar denna Titel högst av alla inkl Rossis tidiga ganska lättvunna titlar då han hade ganska medioker konkurrens och eller överlägset material.
Han visade klass idag då han körde ikapp Spies som tog en klar risk men var chanslös när Casey gav allt sista varvet fast det var oerhört jämnt.
Rossis säsong har varit pinsamt dålig med bara en pallplats som han dessutom fick till skänks.
Pedrosa visade att han aldrig kommer bli en mästare då han är alldeles för ojämn.
I framtiden tror jag Spies, Lorenzo kommer bli dom främsta utmanarna till Titeln.
Riktigt trist att vi inte har Super Sic kvar som garanterat varit med bland dessa .
Ditt Rossi-hat, eller försök att höja Stoner till skyarna, liknar trollinläggen från NyTeknik.Värderar denna Titel högst av alla inkl Rossis tidiga ganska lättvunna titlar då han hade ganska medioker konkurrens och eller överlägset material.
Blev lite spännande till slut,hoppas detta är en föraning om hur det kommer se ut nästa säsong!
Att Pedrosa skulle vika ner sig om 3:e-platsen mot Dovi trodde jag inte,vilket jävla nederlag,inga mästartakter där inte!
Honda gjorde fel val där...undrar om han inte skulle tjäna på ett byte själv för nu gör han ju ingen glad.
Sänder viasat från testerna förresten?
Dom gjorde väl det förra året va?
Ang Pedrosa vs Dovi, Honda vill ha förare som är kapabla till racevinster, det har man visat förut med t ex Hayden. "Consistency riders" imponerar inte på HRC och jag håller med till fullo. Kör man får sådana team så gäller det att visa att man kan vara snabbast. Pedrosa kan knäcka Stoner en bra dag, Dovi mnjaa...
Så kanske det upplevs, men kolla statistiken för i år t ex för vem av förarna som oftast har varit först av de två när båda tagit sig i mål och inte minst vem som vinner race.Nja,tycker mest han verkar kunna vara snabb när allt står rätt till för dagen eller det går lite sämre för dom andra.
Men,som igår när det gällde så viker han ner sig..
På mig imponerar det iaf. mer att ta de skalperna som räknas,det är mästartakter,han hade väl klarat 3:e-platsen om han blivit 2:a men gav upp...
HAHAHA, underbart inlägg! Mycket frustration och ilska där, släpp ut det bara!Tvärtom tror jag många värderar Stoners titel i år ganska lågt. Förutom att han suttit på den i särklass bästa hojen har han haft det rätt flytet men motståndarnas skador osv. Det var ju pinsamt tydligt i går, från Spies ombordkamera, hur snabb Hondan är. Det påminner rätt mycket om när Stoner vann 2007 med klart bästa paketet.
Jag hoppas och tror att de andra tillverkarna kommer ikapp Honda nästa år så Lorenzo, Spies, Rossi och de andra kan vara med och utmana ordentligt
Hondan den särklass bästa hojen? Den är förmodligen bäst men så överdrivet överlägsen är den inte. Och det har inte hänt så mycket med den till i år som folk verkar tro, förutom att Stoner sitter på den nu.
Tvärtom! Jag är imponerad av Stoner, han är grym. Men...HAHAHA, underbart inlägg! Mycket frustration och ilska där, släpp ut det bara!
Tvärtom tror jag många värderar Stoners titel i år ganska lågt. Förutom att han suttit på den i särklass bästa hojen har han haft det rätt flytet men motståndarnas skador osv. Det var ju pinsamt tydligt i går, från Spies ombordkamera, hur snabb Hondan är. Det påminner rätt mycket om när Stoner vann 2007 med klart bästa paketet.
Jag hoppas och tror att de andra tillverkarna kommer ikapp Honda nästa år så Lorenzo, Spies, Rossi och de andra kan vara med och utmana ordentligt
Precis.Jag tror det ligger väldigt mycket i det där. Utan Stoner på Honda hade Lorenzo haft mycket bra chans på titeln, och vips så hade Yamahan och Hondan ansetts nästintill jämnbördiga.
Skulle nog vilja påstå att Hondas utveckling i år knappast är något revolutionerande. Pedrosa har ju tex vunnit ungefär lika många lopp senaste säsongerna. Honda har helt enkelt bara saknat en förare som kan leverera rutinmässigt likt Stoner.
Dina svar livar alltid upp. Så nyanserade.HAHAHAHA släng ut dig skit. Nej hondan är särklass den sämsta. Dags att vakn upp från coman du är i.
Det är svårt att jämföra titlar men Rossi 2004 var något extra. Jag hoppas det blir något extra 2012.Tvärtom! Jag är imponerad av Stoner, han är grym. Men...
Jag värderar inte hans titel speciellt högt, det gjorde jag inte 2007 heller (då han satt på en överlägsen maskin med de bästa däcken), eller Haydens 2006, Crivillies 1999, Doohans sista titlar osv. Då värderar jag Lorenzos titel 2010 högre även om Rossi missade ett par race.
Jag förstår bara inte hur man kan värdera Stoners titel i år högre än alla som Rossi tagit.
Angående Pedrosa kan jag bara instämma. Det var sorgligt att se hur han vek ner sig igår. Stoner visade iaf lite jävlar anamma!
Precis! Men att Rossi inte var med i toppen saknar såklart helt betydelse för vem som vinner titeln...Förra året snittade han 4,40. Samtidigt som Rossi i princip försvunnit från toppen i år.
Ja, det är supersvårt att värdera titlar och det är nog därför vi har lite olika värderingar om Stoners titel i år. Om Hondan inte är lika överlägsen, som jag anser att den har varit i år, nästa år och Stoner fajtar sig till ett par vinster och tar titeln kommer jag att värdera den högt.Det är svårt att jämföra titlar men Rossi 2004 var något extra. Jag hoppas det blir något extra 2012.
Ja vem minns inte Ducatis totala överlägsenhet 2007 med dubbelseger i mästerskapet(eller var det 7:a Capirossi blev,efter båda Suzuki).Stoner är en sjukt bra förare men det känns som att båda hans titlar har serverats på silverfat, om vi spetsar till det hela lite.
Ditt Rossi-hat, eller försök att höja Stoner till skyarna, liknar trollinläggen från NyTeknik.
(Att du dessutom konstant gnällt på Simoncelli gör ju inte saken bättre, även om du nu vänt kappan efter vinden av förklarliga skäl.)
Man får vara bra okunnig och/eller nonchalant om man värderar Stoners titel i år högre än alla som Rossi tagit. 2004 satt Rossi knappast på något överlägset material och motståndet vid flera av hans titlar har varit minst sagt bra.
Tvärtom tror jag många värderar Stoners titel i år ganska lågt. Förutom att han suttit på den i särklass bästa hojen har han haft det rätt flytet men motståndarnas skador osv. Det var ju pinsamt tydligt i går, från Spies ombordkamera, hur snabb Hondan är. Det påminner rätt mycket om när Stoner vann 2007 med klart bästa paketet.
Ditt Rossi-hat, eller försök att höja Stoner till skyarna, liknar trollinläggen från NyTeknik.
(Att du dessutom konstant gnällt på Simoncelli gör ju inte saken bättre, även om du nu vänt kappan efter vinden av förklarliga skäl.)
Man får vara bra okunnig och/eller nonchalant om man värderar Stoners titel i år högre än alla som Rossi tagit. 2004 satt Rossi knappast på något överlägset material och motståndet vid flera av hans titlar har varit minst sagt bra.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|