Han menar att han kört bästa hojen i två och en halv säsong innan segern kom.Eldstorm skrev:Laguna Seca....
Han menar att han kört bästa hojen i två och en halv säsong innan segern kom.Eldstorm skrev:Laguna Seca....
Jag blev besviken faktsikt för när han började ta in så tänkte jag att nu kommer det en attack men han var ju egentligen bara nära när Melandri fick släpp på sista varvet fast det var ju inte heller nära.Neutral skrev:Hayden är som Criville men utan att ens försöka köra om på sista varvet. Han kanske inte hittar till mållinjen själv.
Jag var mest besviken på att Hayden inte ens gjorde ett allvarligt försök. Hade han bommat så hade han blivit två ändå men hade han lyckast så hade han ju vunnit.sandstream skrev:Nu ska jag inte försvara Hayden men Melandri sa i intervjun efteråt att han drog i början tog det lugnt i mitten för att köra så mycket det gick sista 5-6 varven, inte lätt att hinna ikapp och om då.
Melandri är nog snäppet bättre än Hayden så det kändes logiskt att han vann.
Jo det kan han köra upp ngnstans för det var 0% troligt, agree /CelChris Ash skrev:Okej...det är en annan femma, Kent Wyrén verkade nämligen övertygad om att det fanns en chans att Rossi skulle ta in en 3 sekunders lucka på ett varv....
Spara dennaGoodstuff skrev::mallgrodesmiley
"I 125 tror jag stenhårt på Thomas Luthi."
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1296784&postcount=48
Tackar.RedBaron skrev:
Fan du får inte byta nick så där mitt i en tråd, kom ju alldeles av migGustav O skrev:Jag var mest besviken på att Hayden inte ens gjorde ett allvarligt försök. Hade han bommat så hade han blivit två ändå men hade han lyckast så hade han ju vunnit.
sandstream skrev:Nu ska jag inte försvara Hayden men Melandri sa i intervjun efteråt att han drog i början tog det lugnt i mitten för att köra så mycket det gick sista 5-6 varven, inte lätt att hinna ikapp och om då.
Melandri är nog snäppet bättre än Hayden så det kändes logiskt att han vann.
rerell skrev:Är det inte Xaus som har sagt: "Win or hospital." ? Med hans marksyningsfrekvens tycker jag det är ganska safe att säga att han också kör enligt den devisen. Att han trots det inte hänger med i toppen är en annan sak.
Axxexs skrev:Xaus vann i årets kraschstatistik!
Ytterligare ett tecken på att Roberts Jr inte gått för fulltAxxexs skrev:Xaus vann i årets kraschstatistik!
Krascher 2005.
Rubén Xaus - 13gg
Alex Barros - 11gg
Toni Elías - 9gg
Carlos Checa - 8gg
Franco Battaini - 8gg
Troy Bayliss - 7gg
Makoto Tamada - 7gg
Sete Gibernau - 7gg
Marco Melandri - 7gg
John Hopkins - 7gg
Max Biaggi - 7gg
Shinya Nakano - 6gg
Shane Byrne - 5gg
Valentino Rossi - 5gg
Roberto Rolfo - 5gg
James Ellison - 5gg
Nicky Hayden - 4gg
Olivier Jacque - 4gg
Loris Capirossi - 4gg
Alex Hofmann - 3gg
Tohru Ukawa - 3gg
Colin Edwards - 3gg
David Checa - 2gg
Naoki Matsudo - 2gg
Kenny Roberts Jr - 1gg
Ja, nästa år blir något att se fram emot.oFFkeFF skrev:Det blir ju ännu roligare när Melandri får full factory-cykel från honda nästa år, tror Hayden till och med kommer få svårt att skugga Melandri då..
Men efter nästa år tror jag det stora generationsskiftet kommer ske i MotoGp.
Jag tror Biaggi m.fl kommer hänga med nästa år också, men sen kommer de nya 250-killarna komma upp och ta över.
Pratar du om Rossi nu eller..?sandstream skrev:Hoppas självklart att moppepojkarna från 250 misslyckas
Neeeeeeej!Neutral skrev:Pratar du om Rossi nu eller..?
Det skulle väl vara Rossi i Qatar förra året. Från plats 23 till 3 på fyra varv. Men den gången kom han inte i mål.Zilversurfer skrev:Hade Rossi tagit sig förbi Barros tidigare, så är jag övertygad att han vunnit. Att köra upp sig från 15:e till 3:a, är en större prestation än att vinna.
Är det någon mer som överhuvudtaget klarat av en sådan uppkörning? Inte vad jag vet iaf.
RedBaron skrev:Ytterligare ett tecken på att Roberts Jr inte gått för fullt
Matsudo leder lätt om man tar hänsyn till antalet lopp.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|