Eftersom han bara kört ett race och kraschat två gånger så leder han på så vis ligan.obruT skrev:är du säker på det??? (ang matsudo)
Eftersom han bara kört ett race och kraschat två gånger så leder han på så vis ligan.obruT skrev:är du säker på det??? (ang matsudo)
Två krascher på en start. Har jag missat någon som klotat mer per race ?obruT skrev:är du säker på det??? (ang matsudo)
RedBaron skrev:Två krascher på en start. Har jag missat någon som klotat mer per race ?
Zilversurfer skrev:Hade Rossi tagit sig förbi Barros tidigare, så är jag övertygad att han vunnit. Att köra upp sig från 15:e till 3:a, är en större prestation än att vinna.
Är det någon mer som överhuvudtaget klarat av en sådan uppkörning? Inte vad jag vet iaf.
Fast han kom "bara" upp till en fjärdeplats innan han kraschade, han var ju typ 12:a in i första böj och 8:e på örsta varvet - precis som igår.RedBaron skrev:Det skulle väl vara Rossi i Qatar förra året. Från plats 23 till 3 på fyra varv. Men den gången kom han inte i mål.
Det var det jag menadeWebspy skrev:Krascher under hela racehelgen räknas.....
Checa i Brasilien 2002 var ju en annan höjdare då han hade friläge i vid starten och var tvärsist iväg men körde upp sig till ledning innan han kraschade, han passerade som 15:e på första varvet.Chris Ash skrev:Norick Abe har kört upp sig från 15:e till ledning på en kurva, Troy Bayliss vurpade två gånger i England och kom 5:a.....Rossi eat your heart out....
Gustav O skrev:Checa i Brasilien 2002 var ju en annan höjdare då han hade friläge i vid starten och var tvärsist iväg men körde upp sig till ledning innan han kraschade, han passerade som 15:e på första varvet.
Rossis kommentar efter racet var ungefärChris Ash skrev:Just det den var magisk den körningen....finns säkert många fler exempel, Doohan har haft ett par rätt giftiga uppkörningar han också.
Hur tusan plockar man fjorton hojar i en kurvaChris Ash skrev:Norick Abe har kört upp sig från 15:e till ledning på en kurva, Troy Bayliss vurpade två gånger i England och kom 5:a.....Rossi eat your heart out....
Skulle tro att det var i starten - Abe gjorde ju alltid grymma starter och då är det ju möjligt.RedBaron skrev:Hur tusan plockar man fjorton hojar i en kurva
Gustav O skrev:Rossis kommentar efter racet var ungefär
"Däna came Checa lika from a notter plännet."
Jacque 6 raceobruT skrev:Olivier Jacque - 4gg
hur många race??
david Checa????
obruT skrev:Olivier Jacque - 4gg
hur många race??
david Checa????
Det är Biaggi som kommer med mössan i hand och frågar om han kan få köra för Suzuki.Axxexs skrev:Vad menar Suzukis teamchef Paul Denning på det här fotot?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|