Kejsarinnan Maxine tar stryk med 20 sekunder av Hayden och Melandri. De är snabba, de där 500-förarna. Hejdå, Maxine, kom aldrig tillbaka.Chris Ash skrev:Eller hur? Valentino kör alltid för att vinna. Det är märkligt att hans motgångar och förluster alltid ska förklaras med att han inte tar i, eller inte vill vinna.
Kejsaren 5:a, då kan han mycket väl bli skitfarlig imorgon.
Hans röst låter som en moppepojke faktiskt. Byt han.blub skrev:"..det är ju lite moppe stil att göra sådär."
Svenska kommentarerna skulle man kunna klara sig utan.
Men nice race. Och grattis till Kallio!![]()
CeltaniC skrev:trodde att Rossi skulle komma i kapp på sista varvet men det gick ej.
Pinsamt!Axxexs skrev:Hopkins misslyckades att gå förbi Roberts i serien! Kom på samma poäng men Roberts har bättre bästa-placering så han kommer före i totalen..
Chris Ash skrev:Det är du och Kent Wyrén, ärligt, hur skulle Rossi lyckas ta in 2.7 sek på ett varv?
Kwakaskaki har väl blåst några möllor under årets säsong bl.a. Proton V5 har väl adrig kommit i mål under årets starter. Ett par Blata-haverier har vi också sett osvSlurken skrev:Jag var en av få som röstade melandri![]()
När var sist en motor gav upp under ett race? några år sedan? jävla osis..
det var inte så jag menade my friend, utan när han väl tog in varv efter varv. Tror det var vid typ 11 varv kvar eller ngt. Då tänkte jag kör på så kommer du ifatt på slutet och jag hoppades på att det skulle ske på sista varvet.Chris Ash skrev:Det är du och Kent Wyrén, ärligt, hur skulle Rossi lyckas ta in 2.7 sek på ett varv?
Ja det symboliserade det perfect.P@trik skrev:Trist för sete , den trasiga hondan symboliserade hela hans säsong.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |