Regade du dig här bara för att försvara dina leksaker?
Absolut!
Regade du dig här bara för att försvara dina leksaker?
Absolut!
Ja, ca 10 gånger fler dog alltså på MC men hur många motorcyklar rullar på våra vägar? Och hur många fyrhjulingar?
Snarare minst 100 gånger fler va? Gå och kamma dig!
Bra, det har du gjort, då kan du dra nu!
Barn..
Om ditt intresse är fyrhjulingar, varför regar du dig på ett forum för tvåhjulingar och börjar klaga på tvåhjulingar.
Jag regar mig inte på fyrhjuling.com och klagar på fyrhjulingar, jag klagar på dom här istället.
Men det är ju just där dubbelmoralen faller in! Du klagar över nått du inte vet någonting om! Och forum är just för att diskutera och reda ut saker.. Ser många som skriver bra saker, men dessa som bara drar alla över samma kam kritiserar jag för att det bara är nonsens dessa skriver!
Jag har kört flera hundra mil med fyrhjuling, jag vet vad jag pratar om!
Men det är ju just där dubbelmoralen faller in! Du klagar över nått du inte vet någonting om!
Förbjud skiten på allmän väg.Dessa saker är leksaker och ska bara vara
där dom hör hemma.Tex: i jordbruket eller i skogen eller på
en crossbana.
Tre miljoner hojjar?Ja, ca 10 gånger fler dog alltså på MC men hur många motorcyklar rullar på våra vägar? Och hur många fyrhjulingar?
Snarare minst 100 gånger fler va? Gå och kamma dig!
Tre miljoner hojjar?
Så här stod det i artikeln:Finns det 30 tusen fyrhjulingar i Sverige?
Förbjud skiten
Här i Fjollträsk-Stockholm är det livsfarligt med 4-hjulingar i trafiken, och så är dom i vägen på E4an eftersom dom knappt kommer upp i 110km/h.
Varför över huvudtaget sitta och tramsa runt på en 4-hjuling i trafiken? Dom går långsammaren än en bil, dom kommer inte fram mellan köer m.m. som en mc, man kan inte åka från Harry Haffa ifall man kör lite fort och får jag , vad är vitsen? Att man inte orkade ta A-kort men vill så gärna ha något som kan liknas med mc?
/Nitrous
ÄRLIGT?! Är du sann eller?
Men det skall vara tillåtet att köra en motorcykel som kommer upp i dryga 300 km/h och har mer hästkrafter än vad 80% vad alla bilar har?
Tänkt er för lite för fan...
Om man nu lyckas få igenom en lag som förbjuder fyrhjulingar därför att de har skett mycket olyckor med fyrhjulingar inblandade...
Tänk då på vad de kan leda till för oss som kör sporthojar, då kan man lika gärna få egentom en lag som förbjuder motorcyklar med mer än 100 hk. (typ) Därför att statestik visar att dessa är inblandade i flest olyckor samt att dessa (övriga hästar, utöver 100) 100+ är helt onödiga.
Hjälp de som kör fyrhjuling... tänk längre än vad näsan räcker.
Men det var ju just det jag menade med attityder till nya fordon:
Det stora problemet med EU-moppar är ju att kreti och pleti-ungar mha plastkortsförsedd förälder kan hämta ut en av moppehandlaren färdigtrimmad/ostrypy moppe, som gör 70 ärliga med skjuts, backe upp och backe ned i tex sthlms innerstad.
Nu när det dött så många ungar så har alltås föräldragenerationen och övriga aktörer/omgivning fått en mer mogen syn på farkosterna. De tycker plötsigt inte att Eu-mopparna är små oskyldiga trendaccessoarer som minner om den senaste solsemestern på kontinenten. De kommer inte längre tycka att det är självklart att deras 15-åring ska ha en ostrypt eu-moppe. Till skillnad från tidigare.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|