Absolut, men varför har man inte med lättklädda tjejer i anonsen för den nya platt-tvn från Samsung?
Det jag menar är att motorer förknippas i allmänhet med "hillbillys" mer än någonting annat. Men stämmer det verkligen att de flesta som är intresserade av motorer är "hillbillys"?
Håller med att Gerry Nordströms inverkan på tidningen BIKE som hette Super Bike när han tog över blev klart sämre.
Tidningen BIKE hade sin glansperiod när Gunnar Dackevall var chefredaktör.
Mao de va bättre förr
Jag minns. Det var en skitbra blaska då.Var det då den där Dackefejden pågick?
Hur många här kan minnas det?
Var det då den där Dackefejden pågick?
Hur många här kan minnas det?
Citat ur Motorrad:
"Vi rekommenderar hotell Blau Ecke... ...Otroligt bra service och till rimliga priser."
Hur mycket är den journalistiska hedern värd?Erkänner också att jag blivit delägare i Blaue Ecke, som är en samlingsplats för svenska motorcyklister sedan urminnes tider.
Schhhh, säg inget - så får du 10% rabatt på rumspriset gäller onsdagar, off-seasonHur mycket är den journalistiska hedern värd?
Tycker Motorrad nr:2 var riktigt bra, klart bättre än nr:1 och kan de bara hålla den nivån blir det Sveriges bästa MC tidning. De tekniska artiklarna är riktigt bra.
Vad tycker ni förresten om Bikes test av nya CBR1000RR? Ett sådant test ger mig absolut ingenting, skall man nu resa ner till Qatar och köra testa en hoj bör man få till en mer innehållsrik artikel än så. Eller är jag kräsen?
/D.
Hur mycket är den journalistiska hedern värd?
Nyrenoverat, prisvärt, grymt bra service. Man tar hand om gästerna, speciellt de svenska
Fick senaste numret av "Racermag" i fredags, den tidningen som någon här i tråden rekommenderade.
Vilken tidning! Bra reportage om enbart roadracing, gammalt som nytt. Grymt fina bilder & bra layout.
Inte en enda glidare eller äcklig street fighter. Äntligen en tidning som tillsammans med engelska "Superbike Magazine" passar mig!
Har sagt det förr & säger det igen.
Bike, Motorrad, MC-Nytt är FÖR breda i sina kategorier, våga vända er till en specifik målgrupp i stället för att satsa på helheten & "safe:a".
Bomber Magazine ger jag inte ett öre för. Pubertalt trams.
Nej, som det är nu så hamnar mina pengar på MC-tidningar i utländska kassor, men jag hoppas vekligen att det finns någon tidning som vågar sig på att skriva till enbart sporthojsgruppen i framtiden.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|