Det tar sig sa mordbrännaren, köp 240 400 800 1200 våtslip och en platta öl så kommer det glänsa som aldrig förr
Jo de är kanske bäst å göra bra underarbete om man skall få knullputs som er
men ja måste ha nått att göra till vintern också
Så ja! Sträckläst hela ditt bygge nu med ett par bråkande ungar här brevid. Kan bara säga att det ser väldigt bra ut!
Värsta är väll att det är precis den här typen av bygge jag alltid velat göra.
Blir roligt att få läsa när du får ta första turen och berätta hur allt funkar.
Blir det bänkning hos marklund eller?
Enda turen man har om man ska bygga är väll att man bor i pite nära marklund.
Kul att höra. Det är väll bara att sätta igång och bygga då
Nej jag har tänkt att bänka den hos TurboAndersson. Därför jag var tvungen att ha den där displayen så man kan gå in och ändra i MCX-styrboxen för displayen har USB-anslutning.
Fasen vad härligt att det går framåt, bara lägga i sista växeln så du hinner ut och provköra innan snön kommer igen.
Skickar med en liten bonus bild från garaget ikväll, bara för att höjja motivationen ett snäpp och kanske retas lite
Här nere dröjer det läääänge innan snön kommer
Härligt. Ska du byta till en busa snart eller?
Jepp den rullar och jag har legat på sjukhus hela veckan pga av den
(eller kanske pga mig själv)
/Christer
aj då. Kan tänka mig att den kan vara ettrig att köra kanske?
Hoppas du repar dig och inte är allt för trasig.
Välkommen tillbaka från Norge!
Hade ni tur med vädret? Det såg inte ut så på Stefanos stackars hoj he he....
Hmmm, antingen rå borstad yta eller lackad som du säger, de e nåt speciellt med sleepers om man nu kan kalla en 1000cc street fighter för det, blir de kåpa på till nästa år då?
Eller så kommer du få en nacke som Arnold....
Ha de!
/Italienarn
Vi hade regn en del mil men med regnställ gick det så bra så. Men vi hade mest mulet och uppehåll vilket var perfekt. Men hans vita fälgar var inte så vita.
Nej jag vill inte ha kåpa. Men skulle jag vilja kan jag ju i sånt fall bara flytta sakerna till en r1. Du kan kalla mig Arnold
-----------------------------------------------------------------
Blivit smittad av slangsjukan. Fick en slangbit på dunlop hiflex att testa som skulle vara uppföljaren till den tidigare gröna (det är den högra i bild som helt delat sig). Den vänstra är Trelleborg och den jag ska använda. Tyckte bara det var intressant att se.
Fått på slangar och provisoriskt gavlarna (denna blev bra)
Denna blev sådär, men det funkar tillsvidare.
Var i helgen på Classic Car Week och lät dom sy en keps på marknaden som ja tyckte blev fin