Tack
Min är så pass ny att det blir problem, är den äldre än juni 2001 så går det bra. Annars är det bara att fortsätta och byta bromsar hjulbas m.m. så ska det väll gå med hjälp av SFRO att få in den. Annars så kan man ju plocka av det. Om jag får 2-3h på mig så syns inget av att den brukar gå med turbo.
Får nog skruva ut wastegatestången lite mer, eller om jag ska förbreda och borra upp det hålet? Vad xyron berättat så fick marklund lov att borra upp wastegatehålet för att evakuera mer luft samt sätta en "bögfjäder" på wastegatestången för att få ned laddet.
Hade visst haft 0,8 bar på första resan (såg de när ja sorterade dokumentet) vilket jag inte vill ladda så mycket mer än. 140 bakhjulshästar orginal eller kanske 150 med min mods men låt säga (140hk x 1,8=252hk) mer törs jag nog inte ladda.
Nu kom fjädrarna som ja inte tror passar (men får se nästa vecka). Min dröm är att elen fixar sig på måndag, fjädrarna passar och åker i på tisdag. Andersson är inte fullbokad eller bortrest nästa helg, så kanske man kan få bänka den. Eller borde jag ut och köra mycket innan?