Ozzi
Guest
När jag såg Stellans Harrier fick jag en sådan teknik-orgasm som jag aldrig någonsin förut fått!
Totalt outside the box!
Älskar den!
Ähh, det är ju två bakdelar som blivit kära i varandra...
När jag såg Stellans Harrier fick jag en sådan teknik-orgasm som jag aldrig någonsin förut fått!
Totalt outside the box!
Älskar den!
Ähh, det är ju två bakdelar som blivit kära i varandra...
Denna modell skulle jag köpa omgående, grym!!
Totalt outside the box!
Älskar den!
Totalt outside the box!
Dessa hojar har gjort störst intryck på mig genom åren:
Fireblade -92
R1 -98
R1 -04
SXV 550 -06
KTM 990 Superduke R
KTM 990 Supermoto R
Dom fyra sista får det fortfarande att vattnas i munnen......
***Edit***
Kom precis på att jag inte ägt en enda av dessa hojar, trots att jag är inne på min 13:e eller 14:e hoj på 10år. Ganska konstigt egentligen
Eller som när dom själva blir världsmästare i "fotboll" år efter år, ni vet det där som spelas med händerna till största delen
När det redan fanns en annan sorts fotboll i resten av världen, samt rugby då om man nödvändigtvis vill springa omkring och bära på en boll.
Eller som när dom tycker att dom blir världsmästare i hockey, dock på pygmerink, när resten av världen gör upp på riktig rink.
Eller som....
Varför skulle jänkarna vilja spela fotboll på europeiskt vis, att ligga och whiina i 30 min inför domarna när man brutit en nagel. Allt inför en kriminell våldsförhärligande slödderklack som brölar homofoba, rasistiska och könsdiskriminerande läten.
Det är inte lika häftigt att tala om att USA kom på 374 plats i "soccer" VM
Vad tror ni? Kommer japanerna snart med något som får både oss och BMW att tappa hakan?Saknar dock ny teknik på nya mc, tex vare sej RSV4 eller 1000R (eller vad BMW kallar sin mc?) är speciellt revolutionerande. På senare tid har dem fått mer hk, snygga såklart men saknar tex hybrider mm. Mer nyheter än TC och ABS. Mindre kubik + 2xturbo, diesel, hybrid, energi vid bromsning mm, något intressant! Roligare/mer intressant att följa bilarnas utveckling nu.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|