Yes dubbelmoralister finns det gott om Själv så har jag moraliserat vissa filmer som läggs ut här som är allt bakom vett o sans, men kan även i vissa av andra filmer se "underhållningsvärdet" i det hela, jag har oxå synpunkter och har sagt sagt det till folk och i trådar, på att köra i "dåliga" kläder, själv tar jag ALLTID på mig hela kittet om jag så skall köra runt kvarteret denna tumregel ruckar jag aldrig på, men är inne på att folk får göra som de vill..den dagen de ligger på backen och det svider i såren så ångrar de sig.. Även så är det många som moraliserar på SH ex, sjyld dig själv när du kör så fort.. när någon stackare blivit av med körkortet då denne kört i 180-200, samma eftermiddag kan samma personer toppa ur sin egen båge(jag vet att så funkar människor..)så visst finns de moralister av dubbelmoral här och kålsupare, är väl själv en av dem..
Samt att jag kan moralisera när det börjar gå FÖR fort på samkörningar och/eller att den som ligger först, tänker sig för när denne kör ut i korsningar att det är fritt, för de bakom kanske bara rappa med i ivern.. och att man måste även vid samkörningar ha ett kollektivt säkerhetsansvar, man MÅSTE faktiskt tänka åt andra med ibland. Tänka på att om en kör om en bil och några är ovana vid samkörningar så "följer man John" utan att tänka på sin egen körning i första hand..
Köra fort och aktivt tycker de flesta härinne tycker om, MEN vi skall vara gasglada men med HJÄRNAN i behåll, och vara rädda om oss, vi är så oskyddade trots allt. Så lite tänk i form av låt inte hjärnan rinna ner i gahanden och man skall aldrig vara i en kurva där hjärnan inte redan varit i några sekunder tidigare är bara nyttigt för våran självbevarelsedrift.
Samt att jag kan moralisera när det börjar gå FÖR fort på samkörningar och/eller att den som ligger först, tänker sig för när denne kör ut i korsningar att det är fritt, för de bakom kanske bara rappa med i ivern.. och att man måste även vid samkörningar ha ett kollektivt säkerhetsansvar, man MÅSTE faktiskt tänka åt andra med ibland. Tänka på att om en kör om en bil och några är ovana vid samkörningar så "följer man John" utan att tänka på sin egen körning i första hand..
Köra fort och aktivt tycker de flesta härinne tycker om, MEN vi skall vara gasglada men med HJÄRNAN i behåll, och vara rädda om oss, vi är så oskyddade trots allt. Så lite tänk i form av låt inte hjärnan rinna ner i gahanden och man skall aldrig vara i en kurva där hjärnan inte redan varit i några sekunder tidigare är bara nyttigt för våran självbevarelsedrift.