DwD skrev:Shiiit, killen längstfram ser ju helt livrädd ut.. kolla blicken
Hehehe...läge att skaffa mörkt visir då kanske?
DwD skrev:Shiiit, killen längstfram ser ju helt livrädd ut.. kolla blicken
2fast4hjo skrev:ngt som har gjort att han aldrig har kraschat.
McB skrev:
2fast4hjo skrev:...får väl hoppas på att det blir 15 kraschfria år till.
Paco skrev:När kommer filmerna då???
//paco
När kommer mercan med i bild ?MDrei skrev:Denan tråd har ju spårat ur fullstämdigt...
Tre filmer är online på m6board.com.
Här är en tredje:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?p=616073#post616073
Inväntar ngt liknande initativ från ert forum ngn gång och bättre uppslutning då kanske?
Japp!MDrei skrev:Vad är en gixxer? GSXR?
Chris Ash skrev:Jag försäker inte ta något ifrån motarderna, bara ta död på myten att de skulle vara så fantastiskt snabba i kurvor. Detta var dessutom i långsamma kurvor, mellan 50 och 90 har man genom dem skulle jag tippa på.
Jag kan faktiskt inte se nånsomhelst anledning till varför Watz skulle få stryk av en motard på någon bana. 250:in har mer effekt,väger mindre och medger högre kurvhastighet.
Vad kör svenske mästaren på Midlanda? Jag har hört historier om att en motard borrat runt där på 56-57 men det tror jag när jag ser det.
56.55 körde Watz 2001 förresten, hade nog gått bra mycket fortare idag.
Chris Ash skrev:Kör han så sakta?
2fast4hjo skrev:Nejdå inte alls, ingen ide o sitta o dividera om det här. Kör med rätt huvud troligtvis. Fler frågor tas via pm.
Självklart så skall detta göra med större uppslutning under nästa sommar.MDrei skrev:Inväntar ngt liknande initativ från ert forum ngn gång och bättre uppslutning då kanske?
2fast4hjo skrev:Nejdå inte alls, ingen ide o sitta o dividera om det här. Kör med rätt huvud troligtvis. Fler frågor tas via pm.
Och ju fortare man kör utan att vurpa destå mer har man i huvudet.McB skrev:Kör man med huvudet kör man långsamt. Kör man långsamt vurpar man förr eller senare. Kör man inte med huvudet kör man fort. Kör man fort vurpar man förr eller senare, troligtvis förr.
MDrei skrev:Vad är en gixxer? GSXR? De kanske kommer...
per.b79 skrev:min polare med en Rs2a (ca500hk+) körde mot han i helgen å fick stryk..
skulle vara kul att se en körnin med en hoj snart
-dB_mike skrev:räcker det att man har hjälm på det huvudet då eller?
eftersom du inte skriver vad du kör med så gissar jag på trampcykel.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|