Ni som har vanucciställ!!

Najde

I smoke (two stroke)
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha RD350
Värmer det?
Sattsar nog hällre på en jacka om jag ska ha någe utanför stället.
 

Najde

I smoke (two stroke)
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha RD350
korvgubbe skrev:
48 utan tvekan!
En kompis som är lite mer proportionelig än jag prövade mitt, han väger typ 69 och det satt klockrent.

Tack! vet dock inte om det blir just vanucci. Kanske blir ett probiker rx eftersom det är billigare men å andra sidan kanske vanucci har bättre kvalite. Jaja nu slipper jag nog fundera på storlek på vanucci iaf :tummenupp
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Najde skrev:
Värmer det?
Sattsar nog hällre på en jacka om jag ska ha någe utanför stället.


Ett ställ som rymmer en tjock tröja sitter alldeless för löst och då kommer skydden röra sig och inte alls skydda som det ska...

Hellre då saker utanpå... Finns ju även överdragställ som värmer och skyddar mot regn om det skulle behövas...
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
korvgubbe skrev:
har de dragit några pengar än?
nej, Tror nog inte det blir nåt med tanke på att dom försvann från sidan det första dom gjorde imorse :huvet Men jag kommer följa ditt råd isf, bevaka sidan som en hök :fakta
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Najde skrev:
Sorry pojkar men jag får känslan att det är det här som gäller nu:
500EU

Tur att man han få tag på ett ex då :tungan
Synd bara att man fick sitt tyskabetyg skrivet med linjalhjälp... Det va inte mycke man fatta av bekräftelsen??? Men det märks väl om man blir glad om nån vecka!?
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Rat skrev:
Tur att man han få tag på ett ex då :tungan
Synd bara att man fick sitt tyskabetyg skrivet med linjalhjälp... Det va inte mycke man fatta av bekräftelsen??? Men det märks väl om man blir glad om nån vecka!?
Beställde du nyss eller? Jag fick också en bekräftelse men det är ju ingen garanti att det finns något kvar. Testa att äversätt mailet på www.altavista.se dom har en tolk där.
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Känner mig så jefla nöjd med att ha betalat 2497:- för ett nytt helställ som käns och ser bra ut. :tummenupp
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag känner mig så jeffla onöjd med att jag fegade och valde en 54a ist för en 52. :6surkart

ingen som vill ha en 54a? :(
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
FUBAR skrev:
Beställde du nyss eller? Jag fick också en bekräftelse men det är ju ingen garanti att det finns något kvar. Testa att äversätt mailet på www.altavista.se dom har en tolk där.

Nej, det var igår jag beställde. Får tacka för tipset med altavista. Då kanske man blir klok på rapparkaljan, men förhoppningsvis inte darrig på underläppen...
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Rat skrev:
Tur att man han få tag på ett ex då :tungan
Synd bara att man fick sitt tyskabetyg skrivet med linjalhjälp... Det va inte mycke man fatta av bekräftelsen??? Men det märks väl om man blir glad om nån vecka!?

Släng upp så översätter jag. :)
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Zee skrev:
Jag känner mig så jeffla onöjd med att jag fegade och valde en 54a ist för en 52. :6surkart

ingen som vill ha en 54a? :(
Sätt ut den på blocket så får du säkert sålt det, Gav du 250 eller 500e för det?
 

Lunkiz

Radical Riders
Gick med
26 Apr 2003
Ort
skåne
Hoj
Ktm 450 exc-r 08
jag är inte haft några problem med dem. beställde först ett i storlek 50 men det var för litet så jag beställde ett till och dewt gick hur bra som helst. hade stället hemma 1 vecka efter beställningen!

har inte kört något i stället så vet inte riktigt hur det är men det blir säkert bra!!! synd att dom är slut, för det var verkligen skitbilligt. fast 5000 är inte heller farligt för ett ställ...
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Rat skrev:
Nej, det var igår jag beställde. Får tacka för tipset med altavista. Då kanske man blir klok på rapparkaljan, men förhoppningsvis inte darrig på underläppen...
Beställde också igår (sön) Hoppas dom kommer... hoppas.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top