Ni som har vanucciställ!!

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
Långa farbron skrev:
Släng upp så översätter jag. :)


Använde altavista. Vad jag förstod så menar dom att om det inte finns hemma eller att det blir nåt fel så meddelar dom över mail. Fan, är ju livrädd varenda gång det plingar på msn :gnissla
Bara hoppas storleken passar sen. Är 182kort och 80 kilo fet, med armar som når till knäväcken. Måste man väl tillägga för att det ska passa som handsken....
 

andersson_81

När olyckan är framme är jag redan förbi
Gick med
12 Jun 2004
Ort
växjö
Hoj
Blade
finns det inga återförsäljare för vanucci stället här i sverige ? eller vad va det som gjorde att dom är så rysligt billiga ?
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
andersson_81 skrev:
finns det inga återförsäljare för vanucci stället här i sverige ? eller vad va det som gjorde att dom är så rysligt billiga ?

Finns någon firma som säljer dom och samarbetar med Louis,men inte till det priset.

Sen beror väl priset på just lägre moms (9%) Billigare frakt och att Louis köper stora mängder skulle jag tro och kanske håller igen på påslaget lite.
 

andersson_81

När olyckan är framme är jag redan förbi
Gick med
12 Jun 2004
Ort
växjö
Hoj
Blade
Långa farbron skrev:
Finns någon firma som säljer dom och samarbetar med Louis,men inte till det priset.

Sen beror väl priset på just lägre moms (9%) Billigare frakt och att Louis köper stora mängder skulle jag tro och kanske håller igen på påslaget lite.

ok, men dom som köpt det så billigt här då ? varifrån har dom köpt ställen ? :va
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
andersson_81 skrev:
ok, men dom som köpt det så billigt här då ? varifrån har dom köpt ställen ? :va


Vet inte riktigt om jag förstår frågan ??

Dom som köpte billiga ställ handlade på www.louis.de , denna firma hade en utförsäljning förut då Vanucci-ställen var sänkta till halva priset.Tyvärr är dom slut och det finns "bara" dom dyra nya ställen kvar.
:)
 
Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Synd att man missade reaställen...
Själv är jag så illa byggd att jag oftast behöver 52-54 på överkroppen och en stl mindre som brallor...
Är 180/75, spinkig men dryg som f-n över bröst och axlar...
Bör man gå på en stl 52 då tror ni?
Om jag tar mig in i en stl 50 så har man ju ett jäkligt billigt ställ...(50 å 58 billiga)
Om det nu finns några...
 
Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Helvitte...
Om jag ska gå efter deras mått skulle jag ha 46 nedtill och 54 upptill... :3freak
Det går ju inte!

Måste skaffa underkropp eller sluta åka hoj! :huvet
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
jesseboy skrev:
Helvitte...
Om jag ska gå efter deras mått skulle jag ha 46 nedtill och 54 upptill... :3freak
Det går ju inte!

Måste skaffa underkropp eller sluta åka hoj! :huvet
Eller så tittar du åt benmaskinerna istället för bänkpressen på gymmet :D
 

Rat

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Kalmar
Hoj
Rm 250 Ratbike!!
J-vla dreeeeet!! :mad: Fick ett äckligt tyskt brev i lådan idag där det stod att man inte kunde leverera min efterlängtade skinnkådis!!!
Jaja, får väl bjuda på lite skadeglädje och dystert plocka fram mitt gamla innötta, svettiga, för stora, fula, 90-tals designade gamla läder och försöka se glad ut :rolleyes:
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Rat skrev:
J-vla dreeeeet!! :mad: Fick ett äckligt tyskt brev i lådan idag där det stod att man inte kunde leverera min efterlängtade skinnkådis!!!
Jaja, får väl bjuda på lite skadeglädje och dystert plocka fram mitt gamla innötta, svettiga, för stora, fula, 90-tals designade gamla läder och försöka se glad ut :rolleyes:
Samma här :mad:
 

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
TORPET
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
En polare var på Louis igår och köpte ett ställ till mig,han var nere och köpte hoj i Tyskiland så han hade vägarna förbi. Det blev ett Vanucci Art VII kombiställ. Rea var det på den med så jag fick den för 250jåro. Fanns inte på nätet. Provade den idag och den satt som en Mamba på John Holmes...Mycket nöjd...Kommer med mer info om kvalitén när jag klotat... :tummenupp

Jag väger 78kilogram och når en höjd på 1,80m över backen...stället är storlek 50
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
non-stop skrev:
En polare var på Louis igår och köpte ett ställ till mig,han var nere och köpte hoj i Tyskiland så han hade vägarna förbi. Det blev ett Vanucci Art VII kombiställ. Rea var det på den med så jag fick den för 250jåro. Fanns inte på nätet. Provade den idag och den satt som en Mamba på John Holmes...Mycket nöjd...Kommer med mer info om kvalitén när jag klotat... :tummenupp

Jag väger 78kilogram och når en höjd på 1,80m över backen...stället är storlek 50
Det är inte ett sånt här eller?
http://www.louis.de/shop/img450/208495-96_150_03.JPG
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
FUBAR skrev:
Snyggt ju, ett sånt fast rött hade ju passat kanon till min hoj.

Nu har jag bantat nästan 2 kilo sen jag fick mitt ställ för snart tre veckor sedan.. börjar bli lätt att få upp dragkedjan nu! ;-) 3kilo till så kommer det sitta som en smäck och bli grymt till sommaren....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top