Norrköping!

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
@Yrla
Inga begränsingar på mitt körkort, men sportstern är nog det (sportigaste) jag hade råd med vad gäller försäkringar. Ingen av mina föräldrar är särskilt lycklig över att jag skaffat hoj. Hoppas däremot på byte nångång runt Juni då skattepengarna kommer, en sak är säker att det itne blir en hoj med massa kåpor :)

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
YZF R1
kollade vädret igår kväll, inga upplyftande nyheter direkt.
En får hoppas att SMHI har fel igen så vi får lite bra mc väder 1Maj och i helgen =)..

Men om nu allt är som det ska i helgen blir det 12:00 vid Orvars som vanligt eller??
//Johan

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Hallå på er Degkluttsjockar!! blir det nåt åka av i samband med kortegen, vi är en handfull som åker neråt för o kolla på spektaklet men efter vill vi gärna vi gärna fara omkring på lite småvägar. Har ni nån resledare som är bra på att hålla ihop gruppen....:tungan "kringelsmaskaren" var ju sådär:rolleyes:

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Hallå på er Degkluttsjockar!! blir det nåt åka av i samband med kortegen, vi är en handfull som åker neråt för o kolla på spektaklet men efter vill vi gärna vi gärna fara omkring på lite småvägar. Har ni nån resledare som är bra på att hålla ihop gruppen....:tungan "kringelsmaskaren" var ju sådär:rolleyes:

Åka hoj ikväll?!

/svär ve och förbannelse över getingboet i luftburken.

http://ricky.schneberger.se/div/tvätta filter/img_0002.jpg

.......jävla bestyr med skumplastfilter - när det finns filter i papp.

Last edited:

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Kortegen eller ej - det få vi se, men nu åker vi till uppsamlingen iallafall! Det hör liksom till att vara där 1:a maj när tåget rullar iväg! Om inte annat för att visa att det fortfarande finns dom som inte har customhoj! Sen åker vi nog en liten sväng!

nausea

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Suzuki DRZ400 SM
Kortegen eller ej - det få vi se, men nu åker vi till uppsamlingen iallafall! Det hör liksom till att vara där 1:a maj när tåget rullar iväg! Om inte annat för att visa att det fortfarande finns dom som inte har customhoj! Sen åker vi nog en liten sväng!

tror jag såg dig ! :D sa till polarn "där e en sån där triumph som liknar vår hoj framifrån" :yoparty :tummenupp :tungan

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade

Det fixa du ju bra utan nämnda "kringelsmaskaren".
En kanonrunda i bra väder :cool: och på nyasfalterade kringelkrokiga småvägar i de Sörmländska skogarna, stabilt guidad av K-holmarna, blev det.
Mycket trist för de darriga :3freak som inte "ville" följa med.
Dessutom lyckades vi ju med konststycket att öka antalet hojar under tiden. 1,2,3,...,10st.
Undrar om det finns något samband?!?!?!:va

Last edited:

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Hojlös...
Ja vad säger man en mycket trevlig tur blev det idag med ett mycket fint väder:) å trevligt sällskap....
Måste göras igen......

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Det fixa du ju bra utan nämnda "kringelsmaskaren".
En kanonrunda i bra väder :cool: och på nyasfalterade kringelkrokiga småvägar i de Sörmländska skogarna, stabilt guidad av K-holmarna, blev det.
Mycket trist för de darriga :3freak som inte "ville" följa med.
Dessutom lyckades vi ju med konststycket att öka antalet hojar under tiden. 1,2,3,...,10st.
Undrar om det finns något samband?!?!?!:va

japp gruppen blev större och inte som sist jag var med, måste vi upprepa vid nåt annat tilfälle. tack för idag

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Jaha, bara för att den där "kringelsmaskaren" tvingade i mig massa öl igår så missar man "årets körning" typiskt!

Nu får man hoppas på en repris på k-holm körning i helgen, om vädret står oss bi...

igge-kock

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2007
Hoj
honda CB1000R 09
Blir det körning som vanligt på söndag! Börja regna i lkpg i dag så jag stanna hemma vilket va jävligt dumnt nu när man läser här!!!! :(

Linda_R6

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
Beslutsamhetsångest......
Vi började som 1 hoj, sprang sen på den trevliga krokeks duon på oskarshäll. Efter kaffe och onyttigheter bar det av på kringelkrokiga vägar. Under en bensträckare bröts tystnaden av 7 andra hojar, nu var vi 10:tummenupp .
Med solen på topp, nylagd asfalt och trevligt fôlk blev det en kanon eftermidda.

Smhi hade fel, sola lyser och det blir åka av även idag. (efter att mina fotpinnar skruvats fast bättre:gnissla ).
Någon mer som tänkte ta en tur?

Last edited:

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Jaha, bara för att den där "kringelsmaskaren" tvingade i mig massa öl igår så missar man "årets körning" typiskt!

Nu får man hoppas på en repris på k-holm körning i helgen, om vädret står oss bi...

oups!!!!!!!!!!!!!!!
Vad jag vet så var vi andra tvungna och armbåga oss fram till drickat för att överhuvudtaget få nått och svalka struparna med. Nån tokig Yamahaåkare vägrade ju att släppa handtaget på ölmaskinen:mad: .

Om det kommer till folk när man är ute och åker måste det ju gå för långsamt så det var väl tur att man inte var med. Onödigt och slösa gummi på touringrundor:D

The rocker är ju hemma i helgen och tjatar om att åka lite så bara vädret är drägligt så blir det väl en tur i helgen med. Smhi lovar skitväder på Lördagen men Söndag ser betydligt bättre ut.

Linda_R6

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2008
Hoj
Beslutsamhetsångest......
Om det kommer till folk när man är ute och åker måste det ju gå för långsamt så det var väl tur att man inte var med. Onödigt och slösa gummi på touringrundor:D QUOTE]

ja du kringelsmaskaren äkta svensk avundsjuka kallas detta :yoparty:D

Last edited:

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
YZF R1
Ska man lita på SMHI angående Lördags vädret eller räknar man med att dom har fel som vanligt?:va

Hur som haver är det någon som ska ut imorgon om det funkar eller sitter ni då alla med Öltyngda knoppar och ojjar er över skalla värk :D ..

Ringensmiskarn,kringelmasken, osv har väl lite att bevisa nu efter vår kanon runda 1Maj,

Ett tillägg bara,
vi stannade enbart till för att se om det fanns någon Honda åkande eftersläntare att fånga in eftersom tempot var betydligt högre än när touring hojen är med :yoparty :D :tummenupp
//Johan

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Ska man lita på SMHI angående Lördags vädret eller räknar man med att dom har fel som vanligt?:va

Hur som haver är det någon som ska ut imorgon om det funkar eller sitter ni då alla med Öltyngda knoppar och ojjar er över skalla värk :D ..

Ringensmiskarn,kringelmasken, osv har väl lite att bevisa nu efter vår kanon runda 1Maj,

Ett tillägg bara,
vi stannade enbart till för att se om det fanns någon Honda åkande eftersläntare att fånga in eftersom tempot var betydligt högre än när touring hojen är med :yoparty :D :tummenupp
//Johan

*HOST*

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar