Chris Ash
Kapten Gars
Var var det man köpte Starzinger förresten? Visst var det gamla BP som hade dem och det var väl tom BP-märke på omslaget?
Fan man blir alldeles varm av tanken......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:Var var det man köpte Starzinger förresten? Visst var det gamla BP som hade dem och det var väl tom BP-märke på omslaget?
Ave skrev:Vad handlade Starzinger om? Jag kan inte komma på att jag sett det.![]()
Chris Ash skrev:Om prinsessan Aurora och tre "rymdriddare", med resarvation för stavfel så heter de Cogo(röd och temperamentsfull,seriens store hjälte), Hakka(grön, liten,trög och tjock) och Jorgo(blå och intelligent) som bekämpar allsköns monster på diverse platser i universum.
Gula faran skrev:Missat den heltaldrig hört talas om!!! någon bild kanske så man kan friska upp det gamla minnet
![]()
Chris Ash skrev:Var var det man köpte Starzinger förresten? Visst var det gamla BP som hade dem och det var väl tom BP-märke på omslaget?
LiCrO skrev:Ni får inte glömma Trasdockorna..![]()
Chris Ash skrev:Om prinsessan Aurora och tre "rymdriddare", med resarvation för stavfel så heter de Cogo(röd och temperamentsfull,seriens store hjälte), Hakka(grön, liten,trög och tjock) och Jorgo(blå och intelligent) som bekämpar allsköns monster på diverse platser i universum.
floodi skrev:jajjemen det stämmer bra de![]()
http://home2.swipnet.se/~w-28895/starzinger/gif/!movie1.gif
HAKKKKA Kedjan!!!!! hacka är för himmla grymm när han ringer upp sitt lilla
skepp med hjälp utav sin sköld på magen ...
cogo är också för himmla frän med sitt astrospjut![]()
men han jurgo eller va han nu heter , han var bara irriterande... hehe
Gah! Det var ju mer förnedrande att vara tvungen att vara Jorgo än att vara princessan då man lekte starzinger.Chris Ash skrev:Jag tyckte Jorgo var den tuffaste, fast jag var jävligt ensam om att tycka det i min klass.
Astroåska på dig!!!!!![]()
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning