Så alla de som du nu menar förlorat pengar på t.ex. sina oljetunga fonder, de var vinnare innan nedgången? Vad vann de?ah17 skrev:2166703Nej det är precis detta värdepappershandel går ut på.
Så alla de som du nu menar förlorat pengar på t.ex. sina oljetunga fonder, de var vinnare innan nedgången? Vad vann de?ah17 skrev:2166703Nej det är precis detta värdepappershandel går ut på.
Markus skrev:2167112Så alla de som du nu menar förlorat pengar på t.ex. sina oljetunga fonder, de var vinnare innan nedgången? Vad vann de?
Markus skrev:Så alla de som du nu menar förlorat pengar på t.ex. sina oljetunga fonder, de var vinnare innan nedgången? Vad vann de?
ah17 skrev:Vad skulle du vilja kalla dem?
*DanTheMan* skrev:Innan fonden stiger ??? Den kan ju lika gärna gå ner
Go with the flow e ett vanligt talesätt o det e precis så man ska handla med värdepapper(för det mesta).
Att den stigit mycket betyder inte att den inte kommer stiga mer.Ryssfonderna består till 95% av råvaruaktier o tror man på dom ska man köpa.
ah17 skrev:2167136Vad skulle du vilja kalla dem?
Markus skrev:2167457Inte känner jag mig en vinnare idag för att mina ryssfonder låg jättehögt för två veckor sedan i alla fall, känner du dig som en vinnare för den där fiktiva tvåhundringen du hade förra veckan?
Starstriker skrev:2167481Jag känner mig som en vinnare, för jag cashade hem innan nedgången
Hinkas skrev:2167492Dags att pyttsa in lite snart igen då kanske?
Starstriker skrev:2167504Jajjamen. Tänkte vänta en dag till eller två och se hur det artar sig.....
*DanTheMan* skrev:2167514Man slutar inte att förundras
Småspararna har återigen blivit grundlurade att dumpa sina aktier till vilket pris som helst.Dom flesta säljer ju oxå vid botten eller i närheten av den.Undrar hur många som ångrar sig så här dagarna efter den lilla svackan.
Råvarupriserna rockar på igen o ikväll blir det party igen för Uranarna.
Hinkas skrev:2167516Låter som en bra idé.
Får man fråga hur många procent du fick ut nu när du sålde av? Och hur många procent dina fonder/aktier har tappat efter det att du sålde av?
Inget svarstvång men det är lite kul att se hur bra folk lyckats med timingen ibland
Har inte suttit på dom fonderna så länge (ca 5 månader), men de hade gått upp ca 25% när jag sålde av. Sen dess har de tappat 7%
Menar du den undervärderade B-aktien som kommer att bli årets klipp?SuperMicke skrev:2168134Hur går det för Pricer?
Ja, just exakt den.Esquire skrev:2168188Menar du den undervärderade B-aktien som kommer att bli årets klipp?
SuperMicke skrev:2168237Ja, just exakt den.
*DanTheMan* skrev:2168558Stockholmsbörsen går ner bra mycket mer än övriga börser,undrar hur det kommer sig ? Undrar om det inte e feta köplägen i både Boliden o Lundin mining.Dom har ju tappat 30-40% på en vecka.
HönaPower skrev:2168479Stockholmsbörsen går nu ner -2.7% idag...fan det är ju underhållning detta...alla små slantar man sparat...rinner nu ut i rännstenen!
*PANG*
Det är svårt att balansera mellan girighet och rädsla.henrikkrueger skrev:2168655Det som förvånar mig mest är att "vanligt" folk aldrig lär sig...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|