Nu rasar börsen..ska man sälja sina fonder nu??

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
HönaPower skrev:
2181416 Jaha, är du synsk eller? :va

Nej inte ett dugg. Är rookie så det förslår, men om man läser lite på nätet och drar egna slutsatser av det man läser så ser det ut som om det iaf kommer att plana ut mot slutet av veckan.... Kvittar iofs för mitt bekommande.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Om det fortsätter att vända ner på de stora börserna under veckan så kommer vi säkert säkert få se en nedgång på ca -10% på Svenska börsen tills Fredag.

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Starstriker skrev:
2181440 Nej inte ett dugg. Är rookie så det förslår, men om man läser lite på nätet och drar egna slutsatser av det man läser så ser det ut som om det iaf kommer att plana ut mot slutet av veckan....
Coolt! Ska man gå lång eller kort fram till dess då?

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Ja, det är ju lite lagomt kul när det ser ut så här, lär väl dröjja innan man hamnar på +/- 0% igen. Säkert är väl IAF att man kommer hamna där, även om det kanske kommer ta ett par månader, tror knappast att uppgången kommer lika snabbt som nergången gjorde. Men men... Hoppas bara det vänder snart...

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Ligger och studsar på -3.5% till -4%. Kanske får försöka köpa på sig lite guldaktier på onsdag när lönen kommer in, verkar vara ett ganska bra tillfälle att köpa på sig nu.
Hur många procent tror ni det kommer att gå ner? Verkar ju inte finnas någon hejd just nu IAF. Indien fick stänga när dom hade gått ner 10% på kort tid. Blir spännande att se vad indienfonden är värd i slutet av dagen ;).

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Blir torsdag en rysare? börsen är stängd när andra har öppet.

Kraschligan

Dagens Krasch: BERG B

BERG B -10,54% 131,50
JM -9,03% 443,50
SSAB B -8,40% 343,50
SKF B -7,89% 105,00
BURE -7,86% 2,58
SSAB A -7,80% 378,50
LDEX -7,50% 92,50

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Hinkas skrev:
Hur många procent tror ni det kommer att gå ner?

Inget vet förstås hur mycket, själv gissar jag att på ca -10% de närmsta dagarna.

Det är många som säljer av både fonder och aktier för tillfället, sedan 3 år tillbaka har börsen nästan ökat med 100% i värde så många säljer ändå med MYCKET stora vinster.

Just nu -5.5% :näsblod

Last edited:

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
burner skrev:
2181985 Inget vet förstås hur mycket, själv gissar jag att på ca -10% när börsen stänger på Fredag.

Det är många som säljer av både fonder och aktier för tillfället, sedan 3 år tillbaka har börsen nästan ökat med 100% i värde så många säljer ändå med MYCKET stora vinster.

Just nu -5.5% :näsblod

Kikade precis jag också. Verkar verkligen som det blir köpläge när lönen trillar in på lite guldaktier. Har kikat mycket på Lappland Goldminers, dom har sjunkit 20% idag och ca 50% på en vecka. Fortsätter det lite till tills på onsdag så kommer IAF jag köpa på mig ett lass guld :tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår