Ny gaddning

Nicotin

Guest
faan va grym tatueringsmässan var iår..

Studio vitamin rockade som vanligt tillsammans med min tatuerare calle på kingcarlostattoo..

Längtar till nästa år redan......:yoparty
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Men om det råkar vara en kinesisk drake då? :va

Jag vet inte, men jag skulle tro det är samma sak? :va
Jeje, min ser man IAF inte i dess fulla längd, och skulle någon göra det någon dag så är jag troligtvis redan död ändå ;)

Någon som ska på tatueringsmässan i Borlänge i slutet av september då?
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Jag vet inte, men jag skulle tro det är samma sak? :va
Jeje, min ser man IAF inte i dess fulla längd, och skulle någon göra det någon dag så är jag troligtvis redan död ändå ;)

Någon som ska på tatueringsmässan i Borlänge i slutet av september då?

Hur många klor har den? ^^ Det är där du ser skillnaden på var draken kommer ifrån.'

(Har jag för mig..)
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Last edited:

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
försökte få en helbild på armen, i nästa sittning där vi kör insidan och ögonen så ska den översta skallen få sig en genomkörare också. :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC01446.jpg
    DSC01446.jpg
    103.7 KB · Visningar: 186

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
försökte få en helbild på armen, i nästa sittning där vi kör insidan och ögonen så ska den översta skallen få sig en genomkörare också. :tummenupp

Verkar blir riktigt grym den där, ser fram emot att få se insidan också, det är så skönt när man kör andra vändan på insidan av överarmen...
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag vill också ha en sleeve nu... :mad:

Posta gärna fler bilder, ni båda, jag blir grymt inspirerad hela tiden! Det blir dock en sleeve med vikingatema men jag blir inspirerad av era bilder ändå... ;)
 

MikkE

Guest
Ser bra ut som fan m.eriksson! Ska bli kul att se det fullt färdiga resultatet. Synd också med bankörningen, du gör rätt i att skippa den. Kan inte vara värt det om tatueringen skulle bli ööh.. missbildad?
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jag vill också ha en sleeve nu... :mad:

Posta gärna fler bilder, ni båda, jag blir grymt inspirerad hela tiden! Det blir dock en sleeve med vikingatema men jag blir inspirerad av era bilder ändå... ;)

Det kommer fler bilder så fort jag gjort mer på den. Bara 14 dagar kvar... eller, ja, 13 blir det väl =)
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
tack för alla kommentarer! :tummenupp
nästa sittning är den 11e, ska se hur länge jag orkar sitta då, kanske hela insidan? :näsblod vi slutade igår pga ett stort jävla blåmärke jag hade i armvecket...

Ser bra ut som fan m.eriksson! Ska bli kul att se det fullt färdiga resultatet. Synd också med bankörningen, du gör rätt i att skippa den. Kan inte vara värt det om tatueringen skulle bli ööh.. missbildad?

näe bankörningen kändes inte så aktuell i morse när jag vaknade, hade legat som en krympling över natten, och var duktigt öm överallt typ :rolleyes:

Jag vill också ha en sleeve nu... :mad:

Posta gärna fler bilder, ni båda, jag blir grymt inspirerad hela tiden! Det blir dock en sleeve med vikingatema men jag blir inspirerad av era bilder ändå... ;)

jag kastar in nån mer bild när det röda och svullnaden har lagt sig :yoparty
 
Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
tack för alla kommentarer! :tummenupp
nästa sittning är den 11e, ska se hur länge jag orkar sitta då, kanske hela insidan? :näsblod vi slutade igår pga ett stort jävla blåmärke jag hade i armvecket...

Weee! Vi ska köra nästa sittning samma dag! :tummenupp Då kan vi sitta och lida samtidigt och tänka på den andre, då kanske det inte gör lika ont :rolleyes:
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Var in och snackade med Pontus på alternativeart nu innan jobbet och det var 27-oktober mässan i Borlänge var... Hade fel på en hel månad ;)
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Var nyss in hos min tatuerare och hörde om mässan och jag ska bli tatuerade då. Vi skulle köra färg på fisken och lotusen på armbågen som det lät. Så, kika förbi om ni är där! Det är ingen stor mässa, 15 tatuerare eller nått som ska dit men ni får ju träffa mig, a legend in the making ;)
 

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Hemma
Hoj
2 X
Hjälp mig någon snäll själ! Nu har jag kollat igeom denna tråd, tog typ 2 timmar, skulle kolla om det fanns någon som svarat på samma fråga tidigare, men nej!
Jag har en gaddning, c:a 10 år gammal, föreställande en duva i solnedgång ca 10*5 cm, skitful i mina ögon idag iallafall. Men min fråga är kan en tatuerare göra en coverup på befintlig gaddning eller lär man göra en laserbehandling, kan ju tillägga att den är lite "old-school" men färg o så!!
// Milla genom Fox Racing
 

MikkE

Guest
Hjälp mig någon snäll själ! Nu har jag kollat igeom denna tråd, tog typ 2 timmar, skulle kolla om det fanns någon som svarat på samma fråga tidigare, men nej!
Jag har en gaddning, c:a 10 år gammal, föreställande en duva i solnedgång ca 10*5 cm, skitful i mina ögon idag iallafall. Men min fråga är kan en tatuerare göra en coverup på befintlig gaddning eller lär man göra en laserbehandling, kan ju tillägga att den är lite "old-school" men färg o så!!
// Milla genom Fox Racing

Det beror väl på vad du känner för också. Hittar du någonting som du gillar tycker jag att du ska göra en cover-up. En bra tatuerare gör det enkelt.
Är inte laserbehandlingar ganska så dyrt och kan ge ärr?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top