imaster
Bah
lyfter lite, andra sittningen, bara en kvar om jag har tur, insidan...
Det är ju insidan som räknas i alla fall.
Snyggt.
lyfter lite, andra sittningen, bara en kvar om jag har tur, insidan...
Det är ju insidan som räknas i alla fall.
Snyggt.
Men om det råkar vara en kinesisk drake då?
Jag vet inte, men jag skulle tro det är samma sak?
Jeje, min ser man IAF inte i dess fulla längd, och skulle någon göra det någon dag så är jag troligtvis redan död ändå
Någon som ska på tatueringsmässan i Borlänge i slutet av september då?
Hur många klor har den? ^^ Det är där du ser skillnaden på var draken kommer ifrån.'
(Har jag för mig..)
Vad är det för mässa? Hemsida?
försökte få en helbild på armen, i nästa sittning där vi kör insidan och ögonen så ska den översta skallen få sig en genomkörare också.
försökte få en helbild på armen, i nästa sittning där vi kör insidan och ögonen så ska den översta skallen få sig en genomkörare också.
Jag vill också ha en sleeve nu...
Posta gärna fler bilder, ni båda, jag blir grymt inspirerad hela tiden! Det blir dock en sleeve med vikingatema men jag blir inspirerad av era bilder ändå...
Ser bra ut som fan m.eriksson! Ska bli kul att se det fullt färdiga resultatet. Synd också med bankörningen, du gör rätt i att skippa den. Kan inte vara värt det om tatueringen skulle bli ööh.. missbildad?
Jag vill också ha en sleeve nu...
Posta gärna fler bilder, ni båda, jag blir grymt inspirerad hela tiden! Det blir dock en sleeve med vikingatema men jag blir inspirerad av era bilder ändå...
tack för alla kommentarer!
nästa sittning är den 11e, ska se hur länge jag orkar sitta då, kanske hela insidan? vi slutade igår pga ett stort jävla blåmärke jag hade i armvecket...
Weee! Vi ska köra nästa sittning samma dag! Då kan vi sitta och lida samtidigt och tänka på den andre, då kanske det inte gör lika ont
Hjälp mig någon snäll själ! Nu har jag kollat igeom denna tråd, tog typ 2 timmar, skulle kolla om det fanns någon som svarat på samma fråga tidigare, men nej!
Jag har en gaddning, c:a 10 år gammal, föreställande en duva i solnedgång ca 10*5 cm, skitful i mina ögon idag iallafall. Men min fråga är kan en tatuerare göra en coverup på befintlig gaddning eller lär man göra en laserbehandling, kan ju tillägga att den är lite "old-school" men färg o så!!
// Milla genom Fox Racing
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari