Jag hade sålt allt, mina ägodelar, min kropp och min själ för denMono? Njaaaa...
Bilden börjar ta form i mitt huvud nu;
Honda RVF400RRA - 2014
<drömhojen>
Jag hade sålt allt, mina ägodelar, min kropp och min själ för denMono? Njaaaa...
Bilden börjar ta form i mitt huvud nu;
Honda RVF400RRA - 2014
<drömhojen>
Var på Din MC och provköde nya KTM Duke 690. Bra maskin för att vara stånka faktiskt. Mysigt kittel i fotpinnarna... Bakhjul funkade fint. Men som banhoj, mja. Vet inte...
I den ombyggda "race"-varianten som postats på bilder så skulle nog hojen vara mer potent som banhoj helt klart. Men då förändrar man ju allt vad hojen egentligen är. Och den kostar då nästan lika mycket som hojar som är bra mycket bättre från början.
Enda "felet" med 390:n är att det är lite för få hästar, men KTM Duke 690 vore ju något att göra om till lite mer racinginspirerat. Lagom hästar, bara fel sittställning.
varför kostar den 100k, borde inte den ligga på 70k nått?
edit: ahh nu ser jag icke R kostar 74... sicket prishopp för R modellen.
Man kan tycka det, har kört båda och kan säga att jag alla gånger valt R modellen, de man får för de extrapengarna gör det till en helt annan maskin. Helt annan fjädring, vassare motor, annan offset (styrkrona), ljusterbara fotpinnar med mer med mera.
Det är inte ovanligt att en R modell ligger 20papp över standardmodellen, se Daytona 675 och 675R och där har de bara bytt fjädring, och de på standardmodellen kassa bromsarna och slängt på en ny lack
Är någon intressant av att få en jämförelse Side BY Side på 690 Duke och 690 Duke-R så borde jag kunna få dispens att göra en på arbetstid när jag kommer tillbaka från semestern
Här är den. RVF400 kanske klar snart? Kanske på MC-mässan nångång? Honda får hela konceptet gratis =)
Man kan tycka det, har kört båda och kan säga att jag alla gånger valt R modellen, de man får för de extrapengarna gör det till en helt annan maskin. Helt annan fjädring, vassare motor, annan offset (styrkrona), ljusterbara fotpinnar med mer med mera.
Det är inte ovanligt att en R modell ligger 20papp över standardmodellen, se Daytona 675 och 675R och där har de bara bytt fjädring, och de på standardmodellen kassa bromsarna och slängt på en ny lack
JA!!! Supertwin och minitwin är jag sjukt sugen på. Kan tänka mig att det är riktigt rolig budget-racing. Är sugen på att bygga en sådan banhoj för träning. Men det är ju inget att tävla på i de klasser vi har idag.
Billiga i inköp, billiga i drift, mycket delar...
Så, låt oss dra igång en super eller minitwin serie!!!
Saxat från Bike; "En japansk tidning säger att Yamaha har två nya, små sporthojar på gång. YZF-R400 och YZF-R650 ska konkurrera med Hondas och Kawasakis mellanklassare."
Saxat från Bike; "En japansk tidning säger att Yamaha har två nya, små sporthojar på gång. YZF-R400 och YZF-R650 ska konkurrera med Hondas och Kawasakis mellanklassare."
Saxat från Bike; "En japansk tidning säger att Yamaha har två nya, små sporthojar på gång. YZF-R400 och YZF-R650 ska konkurrera med Hondas och Kawasakis mellanklassare."
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |