Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hmm låter mindre kul, fått problem med hojen när den stått still för mycket i sommar ? :D

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Japp tills nästa år!

Aprilia skämtet är en pik till zilog som renoverar sin 02 millemotor föra andra gången på 2år......

Last edited:

Hell_ON_Damn_A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Hoj
00, Honda, 929
100 mil på 3 veckor. Inte fel alls. Nu ska Hyndan in för vintersömn vilken dag som helst. Polering och vaxning står på agendan idag.....Nästa år blir det sjukt mycket åka av. Vi är ett gäng som funderar på en riktig långtur nästa år, finns det intresse från någon mer är ni självklart välkommna.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
100 mil på 3 veckor. Inte fel alls. Nu ska Hyndan in för vintersömn vilken dag som helst. Polering och vaxning står på agendan idag.....Nästa år blir det sjukt mycket åka av. Vi är ett gäng som funderar på en riktig långtur nästa år, finns det intresse från någon mer är ni självklart välkommna.

Rettan gick 100mil första veckan jag ägde den... ;) Ja "vårat" gäng planerar ev en jätteresa med nästa år nämligen IRONBUTT! Vore kul om man klarade det på en R hoj. Felet är väl att man behöver 2 veckors semester efter en sån "semesterresa" =)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Får se hur de blir med resandet nästa år, hade tänkt ta lite bana eller SMC kurser nästa år med för att få lite mer koll på de med kurvtagning med mera. Men alltid öppen för lite åkande... :D

Sitter själv och funderar över nytt val av hoj till nästa såsong. Sjukt sugen på Aprilia, men finns fler märken och modeller (GSX 1400, GSX-R 750 fighter m.fl.) man är sugen på med, så får se vart man landar.

Sen har man gått och lovat att ställa upp på nästa års Rännerslätt med, så busy busy.. :D

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Nu sover min halte springare under täcket i fantomengrottan. Det sista den sa var att nu ska du serva mig och sen kanske jag kan överväga att titta ut igen om några månader..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Sitter själv och funderar över nytt val av hoj till nästa såsong. Sjukt sugen på Aprilia, men finns fler märken och modeller (GSX 1400, GSX-R 750 fighter m.fl.) man är sugen på med, så får se vart man landar.

Både gammel-RSV1000 (såvida du inte tänker på RSV4!?:tummenupp) och GSX1400 är ju grymt stora. Men de visste du säkert innan..:näsblod
Lycka till iaf

Skål!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Var en sväng på A6 idag, lite oväntat mötte jag Filip Backlund där..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Någon som är ledig imorn em? Är vädret ok blir det en sväng med S1000RR, spännande:tummenupp

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
är oxå ledig :)

btw, ang åka långt på kort tid. Min andra R1:a jag hade gick 800 mil på 8 veckor..

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Mja första blir på win and loss. Gör de mest för att se hur många varv man pallar Måste ju åtminstone ta sig runt 1 varv... :D

Så om jag kommer räknas som en riktig man återstår och se då... Vet att den inte är den optimala hojen för de men man måste ju sticka ut i mängden. :tummenupp

när i eftermiddag är de tänkt att tas en tur om vädret håller sig ?

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
aha då får jag hoppa... Jobbar fram till 16.00
Hepp får väl passa på och putsa upp henne inför vinterdvalan och göra alla andra bestyr med den innan de är dags att stoppa in henne i en duk/filt för säsongen

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln