Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag körde minsann en hyffsad runda idag! Men alla löv och den kalla marken gör ju att man knappt vågar busa nått. "slanga inte inräknat =)"

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag önskar att jag hade ditt Viasat HD ikväll. De visar Steelers-Ravens där ikväll och basket på min V Sportkanal :(

Vi får väl köra lite MW2 ;) H jobbar inatt.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Postar avställningen av K5'an imon :( Åker på älgjakt på fredag och blir borta från civilisationen ett tag

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja Gammel gixxern gå snart in i garage dvala med. Tänkte fixa med de idag men de var sånt skitväder så får ta de en dag med uppehåll. Good luck hunting K-man

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
CBR:en är påställd året om.. gott o kunna ta en repa när man vill! Fast o andra sidan.. den e gratis i försäkring! :D

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
CBR:en är påställd året om.. gott o kunna ta en repa när man vill! Fast o andra sidan.. den e gratis i försäkring! :D

Jo Gixxerna är påställd året runt med. Men inte många dagar man lyckades klämma in förra vintern att köra.. :D
som de ser ut får de nog bli ett par dagar till körning om vädret är stabilt.
Dessutom fick man ju hem nya instrumentpanelen som måste monteras och testas.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Här var de livat värre... Men är väl offseason nu... ett säker tecken på detta är när lokala forumsdelen går i ide... :D Själv får man fixa ett par dubbade sulor till 500:an och börja förbereda sig för snö och is skoj. :tummenupp (om de nu blir en vinter lik den förra)

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Här var de livat värre... Men är väl offseason nu... ett säker tecken på detta är när lokala forumsdelen går i ide... :D Själv får man fixa ett par dubbade sulor till 500:an och börja förbereda sig för snö och is skoj. :tummenupp (om de nu blir en vinter lik den förra)

Här blir det att ligga lågt till juni nästa år då man troligen når fram till styret igen :D Då banne mig ska kortet tas! :yoparty

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Ja då kommer vi (i allafall jag) trimma tills de är taget nu då, så du kommer ut med resten av packet. :7peta

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Ja då kommer vi (i allafall jag) trimma tills de är taget nu då, så du kommer ut med resten av packet. :7peta

Klart att jag tänker ge mig ut på vägarna med packet när jag är på besök hemma :) Har målsättning i denna ordning
1: Göra ett besök på BB i maj och sen blixtsnabbt komma i form igen :tummenupp
2: Körkortet
3: En "ny" mc, iaf något på 750 cc
4: Burger Run

:banana:banana:banana

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Jaja ser ju att prioriteringarna är rätt, Så de vankas en bulle med. får väl säga grattis i förskott i det fallet. Då kan jag förstå att de kan bli lite komplicerat att ta kortet innan dess. :D

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Jaja ser ju att prioriteringarna är rätt, Så de vankas en bulle med. får väl säga grattis i förskott i det fallet. Då kan jag förstå att de kan bli lite komplicerat att ta kortet innan dess. :D

Bullen blev jäst lite tidigare än vad vi hade räknat med, men knodden/an är önskad och välkommen :)

Bara en aningen komplicerat :D Men planerna är Juli på kortet och kiddot kommer ju lägligt runt den 20:e maj så det är rätt bra tajmat tidsmässigt :tummenupp

Nu ska jag bara ragga upp någon från norra sthlm som kan/vill övningsköra med mig...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln