men ska vi säga vid shell barnarpsgatan imorn tisdag kl 18 så får vi se hur många som dyker upp??
men kriterierna är fint väder....ingen vill väl köra i regn?!
ska vi försöka ta tag i samåkningsbiten nu??.....imorn tänkte jag och zuperbulle köra..
det blir roligare med fler hojåkare och fler kringelkrokvägar...jag tänkte så här..om vi ses någonstans vid 17-18 kanske och sen åker ca 15-20 mil......stannar och fikar kanske...(nästan obligatoriskt)
vad tycker ni?
är man tvungen så är man.....
snyft... men de kommer fler gånger
men ska vi säga vid shell barnarpsgatan imorn tisdag kl 18 så får vi se hur många som dyker upp??
men kriterierna är fint väder....ingen vill väl köra i regn?!
Dyker upp om de inte kommer vatten från himlen... Men ser illa ut för aftonen enligt väder prognosen
Familjen förpliktigar tisdag kväll men på lördag ska jag försöka åka till Anderstorp och hämta ett nytt ryggskydd på damernas bandag.
Prognosen säger iof 6' C och regn så det kanske får bli bilen ner dit Hoppas det drar över fortare för söndan ska bli fin, framförallt för tjejernas skull. Ingen höjdare att betala för regnkörning.
Nu är det riktigt blött hinner det torka upp??.
Hallå.. Om ni åker söderut får ni fint före.. inte en droppe på hela dagen i värnamo, befinner mig just nu ute vid High chapparal och här är det strålande sol.. Riktigt trevliga hoj turer med..
Ta e4an till vaggeryd sedan mot tofteryd och nydala vänamo Chapparal hillestorp skillingaryd vaggeryd taberg Jönköping..
Borde hinnas med tycker jag!
//Danne
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring