11 på shell hörde jag..... Får se om jag hänger på....
Det räckte inte med att ta bort skruvarna runt kanten alltså??? Konstigt Jag har då inga skruvar under locketMan kan inte få bort ett tanklock från en tank utan nyckel va? Köpte en beggad CBR-tank i helgen, och tänkte byta till mitt lock, men de gick ju inte att få loss de "nya"
Det är jäkligt märkligt att det ska va pissväder på helgen när man planerat åkning och soligt på måndan när man måste vara hemma med familjen...Vet inte om nån annan var på en tur idag i de vackra eftermiddags vädret. Själv tog ja Tranemo rundan, som nån tidigare nämnt så börjar säsongen lida mot sitt slut så gäller att passa på när de ges tillfälle.
Det är jäkligt märkligt att det ska va pissväder på helgen när man planerat åkning och soligt på måndan när man måste vara hemma med familjen
Det räckte inte med att ta bort skruvarna runt kanten alltså??? Konstigt Jag har då inga skruvar under locket
Det räckte inte med att ta bort skruvarna runt kanten alltså??? Konstigt Jag har då inga skruvar under locket
Men sitter inte själva underdelen av locket fast i en bockad kant i tanken ? De gör de på min Gammel gixxer, där måste man ju fälla in dom klaffarna för den ska släppa från tanken med hjälp av nyckeln... Men vet inte hur konstruktionen är på Hondan...
Mina är alldeles nylackade så de är ganska lätta att hålla rena (inga ojämnheter) Jag börjar med avfettning och det som inte ger sig där, typ tjärklumpar, tar jag med Bräkleen. Jag har hört att lampolja ska vara en bra och billig avfettning (som eg är en tunn olja) men jag har inte testat själv. Sist drar jag över med vaxschampo igen för att skydda lite efter Bräkleenen.K-Man: Tips på hur man håller vita fälgar så rena som dina på wheelie-bilderna? Och en bra kedjespray som inte kladdar ner fälgarna direkt....
Japp. Den upplevda rekylen var avsevärt mindre med denna jämfört med min gamla. Det och den trevliga avtryckaren är väl de uppenbara fördelarna jag hann märka under fyra snabba skott. Lånebössan hade ju inga riktmedel så det var mest funktion och känsla-prov.Klockrent! Du trivdes med den då förstår jag. Bara att köpa!
Jag berättade detta för min sponsor och nu är bössan redan betald
Bara tre veckor kvar på min GSXR-säsong 2010 och alla helger är fullbokade Med lite tur blir det fint väder och >15' C nån ledig dag så då ska jag nog banne mig åka Burger Run i år ändå. Vilka här är lediga ibland på vardagar och kan tänka sig en 45 milaresa?
Tycker att det är lite dålig aktivitet här nu. Har alla gått i ide redan?
http://lmgtfy.com/?q=K-man+är+en+bortskämd+liten+plutt+som+man+borde+lägga+över+knäet!+=)
Puss på dig lill-biffen, grattis till den nya bössa!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|