Nytt koncept från SAAB

Gabor

Guest
SAAB...... :rolleyes: . dom behöver all hjälp som finns, vilka könlösa bilar.
 

Kia

Guest
Gabor skrev:
SAAB...... :rolleyes: . dom behöver all hjälp som finns, vilka könlösa bilar.


Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.


Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB.... :yoparty

Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...?? :Bugar :yoparty
 

Bifogat

  • Griffen.JPG
    Griffen.JPG
    67.5 KB · Visningar: 55

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Kia skrev:
Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.


Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB.... :yoparty

Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...?? :Bugar :yoparty


Ja, JÄTTE... :gnissla :näsblod
 

Kia

Guest
valmers skrev:
En drömbil för alla över 70.


Är fortfarande under 25 så det stämde ju inte så bra...nä. :7peta

:D Bara älskar att se när den svenska avundsjukan slår klorna i vanliga svensson. :Bugar
Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab... :yoparty
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...

Saab power till folket... :banana
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kia skrev:
Är fortfarande under 25 så det stämde ju inte så bra...nä. :7peta

:D Bara älskar att se när den svenska avundsjukan slår klorna i vanliga svensson. :Bugar
Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab... :yoparty
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...

Saab power till folket... :banana
Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.
 

Kia

Guest
valmers skrev:
Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.


Då vet du nog inte hur Saab såg ut på 80-talet, snygga då åxå... men visst smaken är ju som baken och tur är väl det... :)
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.


Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB.... :yoparty

Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...?? :Bugar :yoparty


:rofl :hihi :D :pannkyss :7peta :3freak ....brutal... :brinnerup
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kia skrev:
Då vet du nog inte hur Saab såg ut på 80-talet, snygga då åxå... men visst smaken är ju som baken och tur är väl det... :)
Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.
 

Kia

Guest
Gabor skrev:


Förstår ditt smily språk där: Du blev så upphetsad så du finner inga ord... Jag vet den är skitläcker... Men seså lugna sig lite nu va... :yoparty :7peta

valmers skrev:
Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.


Då är nog din värld väldigt väldigt långt ifrån verkligheten där vi andra bor... ;) :va
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
Förstår ditt smily språk där: Du blev så upphetsad så du finner inga ord... Jag vet den är skitläcker... Men seså lugna sig lite nu va... :yoparty :7peta

hade det inte varit för :argpådato , hade den här tråden inte funnits.. :gnissla :näsblod...men som man ser på bildernaså är det någon formav Dodge Viper, Merca SLK och en stridsvagn S som släppt till ideerna.

400 hk, tvin turbo,med biobränsle, det kan bli intressant...prislapp, 1, 6 miljoner svkr....vem ska kunna köpa en sån bil ?? i konkurense, tror jag köper en helihopter istället, billigare, å inga fortkörningsböter, ingen trängselskatt..
 
Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Kia skrev:
Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab... :yoparty
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...

Ja det gäller att välja sitt motstånd med omsorg om man ska tävla med en SAAB :D
 

Kia

Guest
flugan skrev:
Ja det gäller att välja sitt motstånd med omsorg om man ska tävla med en SAAB :D


Det är ju Volvo folket som har mest komplex så det är roligast att köra ifrån dem... Men visst blir det lite enformigt att alltid ha mest drag i bilen... :yoparty Men den lasten kan jag leva med.... :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top