Jävlar vilken cool bil!R2 skrev:
Gabor skrev:SAAB...... . dom behöver all hjälp som finns, vilka könlösa bilar.
Kia skrev:Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.
Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB....
Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...??
seyou skrev:Ja, JÄTTE...
En drömbil för alla över 70.Kia skrev:Förstår det.... men just den här snyggingen är min... Dregla helst inte på lacken, det blir så fula droppmärken då...
valmers skrev:En drömbil för alla över 70.
valmers skrev:En drömbil för alla över 70.
sismo skrev:Orka framhjulsdrift...
Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.Kia skrev:Är fortfarande under 25 så det stämde ju inte så bra...nä.
Bara älskar att se när den svenska avundsjukan slår klorna i vanliga svensson.
Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab...
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...
Saab power till folket...
valmers skrev:Menar du allvar? 9-5:an är ju en uråldrig konstruktion, ser ut som en åttiotalsbil. Fast smaken är som baken.
Kia skrev:Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hantera en sån avancerad teknik som det är i SAAB.
Finns inget läckrare än att sitta bakom ratten i en SAAB....
Behöver jag säga mer....?? Saab 95 Griffin... Nu blir ni bra upphetsade va...??
Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.Kia skrev:Då vet du nog inte hur Saab såg ut på 80-talet, snygga då åxå... men visst smaken är ju som baken och tur är väl det...
Gabor skrev:....brutal...
valmers skrev:Har alltid gillat SAAB, har har bland annat haft en 900 Turbo från åttiotalet. Numera är SAAB hopplöst efter på alla områden, vilket är synd. I min värld finns det bara en gubbigare bil än 9-5; Volvo S80.
Kia skrev:Förstår ditt smily språk där: Du blev så upphetsad så du finner inga ord... Jag vet den är skitläcker... Men seså lugna sig lite nu va...
Kia skrev:Känslan när man kör om en gubbe med keps i en volvo 740 är ju bara total... Å gubben hinner knappt se baklysena på min Saab...
Eller när man kör i från nån B-raggare i en volvo 240 vid ett rödljus den är också ganska skön...
flugan skrev:Ja det gäller att välja sitt motstånd med omsorg om man ska tävla med en SAAB
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|