bad santa
erkänd fortåkare
japp en riktigt söt saab tjej
bad santa skrev:säger bara magic by speedparts saknar min 9000cd med sportsytem den lät så gott o gick så bra
GuW skrev:Driv inte med sonetten, det är en av mina drömbilar.
Det var en oerhört kompetent bil för sin tid, byggd av sånt som redan fanns i huset, formgiven av folk med penna och papper.
Ryktet säger att reglerna fick ändras för att den inte skulle dominera bilsporten på den tiden, men det gjorde ju SAAB 96 så bra ändå.
Sen att SAAB satte fart på turboutvecklingen (nu kommer någon att hävda att BMW var före, men den tillverkades i litet antal och sköt motorer på löpande band, medans SAAB fick det att fungera, turbon i sig patentsöktes för snart 100 år sedan)
Qwerty skrev:Jo men dom bilarna du nämner kostar ju minst 500k mer än saaben(nypris). Klart att dom är bättre. Jämför rätt mot rätt.
Inte för att jag gillar saab men rätt ska vara rätt.
bad santa skrev:japp en riktigt söt saab tjej
finns flera "porrbilder"Kia skrev:Aaaahh... det är ju nästa att man sitter och blir lite småK*t när man ser såna här bilder...
Fotrally skrev:
Kia skrev:Aaaahh... det är ju nästa att man sitter och blir lite småK*t när man ser såna här bilder...
bad santa skrev:finns flera "porrbilder"
Gabor skrev:Bilar,, så intressant alltså, rena transportmedlen för å grejor.
..."K.." på en saab... ...är du på riktigt ??
Kia skrev:Oohh Tack!! *glad* Det finns riktigt vettiga människor här ju....
Gabor skrev:Vad menas, , är jag inte vettig.. .??
Kia skrev:Vet inte faktiskt... Men dina påhopp på min bil låter ju inte särskilt vettiga...
Men det kanske bara är mycket snack och liten verkstad... vad vet jag... Skojar bara, du är säkert jätte vettig på andra områden...
Ååå vilka bilder... Nu grabbar får ni verkligen lära er hur en riktig bil ska se ut...
Gabor skrev:Sunksaabar, jösses...kolla blocket, 4 sidor med 9-5....bara i uppsala, om dom är så bra, varför ar det så många till salu.??
Tusentals tillverkade, svårsålda, ingen unik bil på något sett, skit kvalitet, står mycket på verkstaden, osv... Vet en som stått mer i verksatan än ute å farit på vägarna sista halvåret.. ..
Men dom är säkert bra till det dom är avsedda för, , transportera söta tjejer, till dejter, att reta volvoägare samt ställa på handikapp parkeringar. , önskar jag vore full....
McB skrev:Skräp.
Gabor skrev:Men dom är säkert bra till det dom är avsedda för, , transportera söta tjejer, till dejter, att reta volvoägare samt ställa på handikapp parkeringar. , önskar jag vore full....
Kia skrev:Visst känns det trist när man inte förstår sig på hur så avancerad teknik fungerar... Med rätt förare så blir en Saab helt oslagbar... Men det är få människor som klarar av en sån bil... Köp en begagnad volvo de är lite lättare i tekniken så det klarar du säkert av att hantera...
Jag väntar fortfarande.valmers skrev:Du får gärna tala om vad du menar med avancerad teknik, speciellt om det är SAAB 9-5 du pratar om.
Gabor skrev:Bilar,, så intressant alltså, rena transportmedlen för å grejor.
Kia skrev:Skönt att se att det faktiskt finns lite vettigt folk här inne också...
Fotrally skrev:Då kanske du gilla bilen jag sålde i hösta! (saknar den som fan)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|