Jag kan gömma mig i din garderob alla gånger inga problemAlicia skrev:En snygg karl i gaderoben som kan plockas fram vid behov
Jag kan gömma mig i din garderob alla gånger inga problemAlicia skrev:En snygg karl i gaderoben som kan plockas fram vid behov
Bikerbitch skrev:Intressant läsning. Tjejerna verkar tycker att man är totalt bakom flötet bara för att man nu inte råkar köra hoj eller gilla motorrelaterade saker..
Det finns flickvänner därute som hellre lägger pengarna på en soffa än en motorcykel, det är bara inse. Alla är vi olika.
Jag får en olustig känsla av att en del vill vara "bättre än andra" och får reaktioner därefter.
Jag tycker trådskaparen skall ta och vända på situationen och fråga sin tjej vad hon skulle ha köpt för ärvda pengar.
Bikerbitch skrev:Just därför gav jag tipset att han skulle fråga. Det låter som att vi tjejer är elaka av naturen ju när alla skriker om att hon minsann att hade shoppat upp pengarna
Kakan skrev:ja där sa du nå, frågan är bara vart man hittar en som man kan ha i garderoben
h0h0 ska vi bli ihoppAlicia skrev:Det behöver de inte vara
Om man är ihop med en brud som blir lack
om man inte spenderar pengar på henne så
är de ju bara dumpa..
Haha hon kanske behöver nåt hårt nån annanstans
oxå
Kanske är brist på den varan
Alicia skrev:Haha de är frågan....ska man ha en i gaderoben så lär han behövas servas med jämna mellanrum
och det vill man ju helst slippa
Kakan skrev:japp det kan bli jobbigt hmmm du kanske ska ta upp Hunter på hans erbjudande men då får han se till att tjäna bra så han kan ge dej de du vill ha i den garderoben
skaffa en kille med ett stort arv så kanske han kan betala digAlicia skrev:har inte råd å ha en karl i gaderoben..
brudar är inte dom enda som kostar pengar
lever som en kyrkråtta bara för att ha råd å
ta kortet å så småningom ha råd å skaffa hoj..
blom skrev:skaffa en kille med ett stort arv så kanske han kan betala dig
Alicia skrev:har inte råd å ha en karl i gaderoben..
brudar är inte dom enda som kostar pengar
lever som en kyrkråtta bara för att ha råd å
ta kortet å så småningom ha råd å skaffa hoj..
Kakan skrev:japp mmmmm du har rätt det är dyrt men Hunter kanske har råd att ha dej i garderoben
mmmmm hua ja du behöver inte berätta de för mej *suck* dyrt mycke dyrt men kullllllllll
Alicia skrev:Haha kanske de...
jag vet....
pust
funderar fortfarande på hur man ska få råd med allt
Kakan skrev:ja att man överhuvudtage har nå å leva på gör mej impad ska jag säga men oj vad det är värt varenda krona.
ofta när man bor ihop så delar man det ekonomiska.. kan faktiskt hålla med BB en smula i den här diskutionen..Alicia skrev:Haha nej...
vill jag ha nåt så kan jag lika väl fixa det själv
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |