Problemet med dig är att du mattbombar med info
(mycket info förbjudet, jag noterar !) som du söker på annat än objektiva sidor
(ja fy för BRÅ, Stockholms Universitet, Roskilde universitet, Sunday Times, UNHCR, ICRW, ..det är verkligen Nazisidor, förlåt mig !) . Om detta sedan beror på att du är manipulativ rent allmänt eller något annat kan ju bara spekuleras i.
Jag orkar inte gå igenom allt det du publicerat här men du har ju inte läst studierna
(har du riggat spionkamera hos mig ? ), vet inte hur frågorna är utformade och har därför inte förmåga att tolka svaren.
Vi kan ta din älskling om de muslimska barnen i Stockholm. Visst ser siffrorna illa ut. Men eftersom du inte förstår dig på statistik
(är att förstå sig på statistik att ignorera den som inte passar en kanske ? ) så säger ju inte det något utan att du jämför med annat material. I studien, som du tydligen inte läst, redovisas även att 25% av alla svenska barn rapporterar kränkningar och 6 % blir utsatt för våld i hemmet. Vad är det som gör det så mycket värre att 7% utsätts för hedersreleterat våld än att 6% blir det av annan anledning??
(Åkej, eftersom faktiskt svenskar & svensk kultur faktiskt inte är felfri, ...så finns det alltså ingen anledning att hänga upp sig på att nästan var sjätte flicka i Stockholm inte får ha jämnåriga vänner av manligt kön, och inte förväntas få bestämma med vem dom ska gifta sig med. Jag noterar det med !).
Fast den stora frågan är väl egentligen varför din människokärlek, omtanke och klipp-och-klistra
(jajaja, copy/paste förbjudet, jag vet. Märkligt att funktionen finns öht. Är Microsoft med i Nazistkomplotten kanske ? ) inställning tar upp detta.
Min personliga gissning är att det finns för mycket hat riktat mot ett håll hos dig
(nja, ..jag har svårt för vansinnigheter, speciellt i mitt närområde. Men åkej, vi kallar det hat då) och att du sväljer allt som passar in i det och skiter i allt annat
(..fast där tänkte du nog på dig själv ändå väl ) Å så får vi inte glömma din förmåga att se bakom dimridåerna som Staten lägger ut för att lura oss invånare!
(Du har rätt. Det är dumt att dra onödiga och överförsiktiga historiska paraleller till andra samhällsavarter som tvingats inskränka åsiktsfrihet, yttrandefrihet och medbestämmanderätt för att göra det möjligt att driva sin ideologi). Du och alla andra konspirationsteoretiker brukar ju ha den förmågan.
En annan grej jag är lite intresserad av: Hur kommer de sig att vi inte kan lita på Staten och PK-media men om det finns officiell statistik som stöttar dig så är du snabb att publicera just den?!
(Ääh, ..kanske just för att den är ensidig, och där med falsk. Med mina kompletteranden kan den rent utav bli korrekt ). Hur vet du att just den statistiken är korrekt??
(Jadu, ..det är väl det som är en meningsopponents uppgift, att isf påvisa det. Inte som du tycks tro, påstå utan att påvisa. Det är t.o.m. så rättssystemen fungerar i ungefär hela västvärlden. Så, då har du lärt dig nåt nytt idag ! ). Vad har du för förmåga eller utbildning som gör dig så lämplig att avgöra vilken forskning som är korrekt och objektiv?
(Har jag påstått mig vara extra lämplig, ...nä, nu inbillar du dig saker igen)
kan du svara på den sista frågan tar jag gärna debatten med dig, annars är det meningslöst.
(jag upprepar, ..att debatttera är att sakligt bemöta meningsopponentens ståndpunkt, ...och sakligt tala för sin egen. Inte dricka rödvin och häva ur sig substanslösheter och oförankrade demoniseringar i kilometerskrift)
[/