Kratoz
Gudomlig sporthojare
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?
Frun är nu med i några ta-körkort-grupper på facebook och tydligen är den populär i damlaget även idag.Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ser helt ok ut med styret av den raka varianten och jag brukar få lite gammelVmax-vibbar när jag går förbi den.
View attachment 504683
1988-2004 Yamaha Virago 535 Review | Specs & Buying Guide
www.motorcyclenews.com
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ett sånt styre på DR650 funkar för både Kurt och för Benny i högklackade skor. Tricket ligger i vinkeln på styret.En modell som ska passa både Kurt 167 cm lång, 140 kg tung och långa armar, samt Benny Långskank på 220 cm, 80 pannor och armar som en Tyrannosaurus. Lemme see it maan!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari