Omkullsparkad polishoj...

Status
Ej öppen för fler svar.

Tommy T

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Suzuki GSXR 750 - 2000 & Kawa ZX10R-2006
Till alla som gnäller om skattepengar . Skatt drar de ju iallafall till så jävla mkt onödigt . tror inte det blir skatte höjning pga en polis hoj .
Tycker att det var bra gjort och det visar bara att killen har ett hjärta .
Alla här kostar skattepengar iallafall ! Gnäll på Ghostrider . vad kostar inte utryckning !!!!!

Fuck the police !!!

Killen som sparkade ikull snuthojen är den som skulle ha lite skatte pengar av staten !

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Starta INTE gruppköp utan att fråga om tillåtelse!
Citera INTE långa texter.
Inga GR-diskussioner! (tas bort)
Obehagliga inlägg leder definitivt till banning
Sök efter svar innan du frågar!
Svara inte på din bästa kompis löjliga skämt

Hur välter man en bmw? (på centralstöd?) trodde de var orubbliga?:va :rolleyes:

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
pvcraketen skrev:
2397326 Jag kan inte undgå att tänka på Sven Nylander. Märkligt, jag förstår inte varför...

Bulls eye!:D

Sparka inte ner polisemopparna de är ju släktingar till våra sporthojar. Ser ni däremot en stor polisbuss (Norrortspolisen)... var god att sparka ner den i diket!:tummenupp

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Om man i ena andetaget säger att det inte gör något att förstöra polisens utrustning för att det bara gör en krona på skatten och sedan klagar över vad skattepengarna används till så har man fan inte alla hemma.

Freedom

Guest
Tommy T skrev:
2397367
Fuck the police !!!

Killen som sparkade ikull snuthojen är den som skulle ha lite skatte pengar av staten !
Fuck the police???
Du vill kanse vill att vi tar bort alla poliser och ersätter det med laglöshet?

gunnar_gt750

GSX-R musei-intendent
Gick med
7 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R750 88/90/91
Tur för sparkaren att det inte var någon obalanserad polis med som avlossade skarpa skott. Det måste upplevts som oehört provocerande. Om poliserna uppfattade sparkaren som bekant med den stoppade så lär det inte ha underlättat för den kille som blivit stoppad, snarare att han associeras med att kunna besitta samma mentalitet. Dessutom flydde sparkaren från platsen, dvs var inte villig att stå för vad han hade gjort. Och det är ju inte speciellt modigt.

Last edited:

Tok!g

Ska vi?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Honda
Lika bra att förbjuda Sporthojar, de är bara till jävelsskap.

Kenny_diff eller vad mungot hette. Tillför han forumet nåt?

AKAB - All Kennys Are Basterds. YEEHAAA

Tommy T

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Freedom skrev:
2397470 Fuck the police???
Du vill kanse vill att vi tar bort alla poliser och ersätter det med laglöshet?

OM jag hade tyckt det hade jag skrivit det . Men det finns andra saker jag tycker polisen skulle hållas med . Gillar inte att löner skulle finnansieras trafiken . de stora skurkarna kommer undan iallafall . men små grus som oss vanliga är ju lättare att jobba med .
Du kanske är en stor suporter till narkomaner .... i bil .. på hoj .. på din hoj .. din bil .. din familj .. den dagen det händer står inte polisen där inom ngra sekunder och tänker på hur mkt skatte pengar du betalar till knarkarna .

Du har 2 öron . 2 ögon . 1 mun = lysna + se dubbelt så mkt & snacka hälften så mkt !!!

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Migael skrev:
2397538 Ärlig talat, hur gammal är du?
14?

Det var både dumt och idiotiskt :dummer
Själv är jag 30.... Och tycker det var skojjs.... Polisen blev ju inte skadad direkt... Lite plast som repades, antagligen....
Sen att dom blir griniga, kan jag ta, så många ggr som jag blivit grinig på dom.
Och ja, jag betalar skatt...

Så jag bidrar med min del :)

Tycker förövrigt att det är värre att dundra fram i 250 knyck och bakhjulsåka och riskera andras liv....

Last edited:

Freedom

Guest
Tommy T skrev:
2397530 OM jag hade tyckt det hade jag skrivit det . Men det finns andra saker jag tycker polisen skulle hållas med . Gillar inte att löner skulle finnansieras trafiken . de stora skurkarna kommer undan iallafall . men små grus som oss vanliga är ju lättare att jobba med .
Du kanske är en stor suporter till narkomaner .... i bil .. på hoj .. på din hoj .. din bil .. din familj .. den dagen det händer står inte polisen där inom ngra sekunder och tänker på hur mkt skatte pengar du betalar till knarkarna .

Du har 2 öron . 2 ögon . 1 mun = lysna + se dubbelt så mkt & snacka hälften så mkt !!!
Gruset du snackar om är det dom får på köpet när dom har kontroll för att få fast drogpåverkade och övriga kriminella i trafiken. Vi gnäller gärna när vi åker fast och undrar om dom inte har nåt viktigare att göra, vad det handlar om att dom gör det som vi tycker är viktigt men vi råkade hamna där.
(Du har 2 öron . 2 ögon . 1 mun = lysna + se dubbelt så mkt & snacka hälften) Du kanse har 2 öron, men jag är hörselskadad och har inte det men jag förstår jävligt bra ändå.

wiper6

Din dröm är min vardag
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
RGV 250 & 2 Gula minis
Tråden började med en mc...men det finns värre historier..

Som 16 åring upplevde jag en av mina roligaste ock galnaste kvällar i mitt liv.

Platsen var Metropolen Anderstorp och året var 1989 och sveriges sista gp om jag minns rätt. Den kvällen var galen. Hela Anderstorp var full proppat med massa motorcyklar folk från hela europa. Ni som känner till hur centrum i anderstorp ser ut vet att det är en lång raksträcka genom "centrum". Hela den var full med folk körde på bakhjulet genom folkmassan som flyttade sig efter hand hojarna kom. Folk gjorde bournouter så hela stan luktade gummi.
Storebror Stigefeldt lät sin Honda NSR 125 som då var så het!! försvinna i rökmoln innan han åkte o bytte däck på pappas firma Stigefelds Motor. Pengar las på tankarna och folk skrek börna börna.... åhhh vilken kväll. Mina jeans var svarta när jag kom hem.

MEN !!!!!
Polisen gjorde inget men så plötsligt fick de för sig att ta en kille och då löpte halva stan amok på polis bilen. Minns det som igår när man stod på avstånd och såg när i stortsätt alla rutor krossades an flaskor antenner böjas av och poliserna i bilen såg väldigt rädda ut. Tog 3 minuter innan det kom 5 polishästar och massa bilar till undsättning.
Ett minne för livet men inte försvarbart i lagens mening.

Tommy T

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Freedom skrev:
2397560 Gruset du snackar om är det dom får på köpet när dom har kontroll för att få fast drogpåverkade och övriga kriminella i trafiken. Vi gnäller gärna när vi åker fast och undrar om dom inte har nåt viktigare att göra, vad det handlar om att dom gör det som vi tycker är viktigt men vi råkade hamna där.
(Du har 2 öron . 2 ögon . 1 mun = lysna + se dubbelt så mkt & snacka hälften) Du kanse har 2 öron, men jag är hörselskadad och har inte det men jag förstår jävligt bra ändå.

Hur många pumdare och grovt kriminella tar dom fast efter väg kanten ?
Hur många hojar mäter dom avstånd mellan blinkers på ?

Tråden handlade om kille som sparkat ikull en mc hoj ! Inte om att du ska fråga mig vad jag tycker om polisens arbete !
Jag citera inte killen som skrivit inlägget utan bara tyckte det var dumt att gnälla om skatte pengar !

påstående:men jag förstår jävligt bra ändå.[/QUOTE]
svar/fundering:verkar inte så !!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Yamakalle skrev:
2397024 Tyckte de va coolt gjort.Tycker Tusse Batong behöver en liten påminnelse då o då!!!Va fan,jaga hederliga skattebetalare istället för o gå på råbuset.De e för lite k-k snutarna,de e lättare o klämma in några tusen i böter på ett skift än å bura in Tuffa Ture o hans gäng.Va ente sånna jävla moralkärringar,ni e bara avundsjuka för att inte ni vågar....eller?Vaför skulle Tusse jaga oss mer nu bara för nån vält deras hoj.Jävla dagisresonomang.:fart
Det där kan nog klassas in som något av det mest dummaste som skrivits på forumet i Sporthoj.com's historia. Grattis.

Ni som håller med ovanstående citat. Grattis, igen.

Freedom

Guest
Tommy T skrev:
2397618 Hur många pumdare och grovt kriminella tar dom fast efter väg kanten ?
Hur många hojar mäter dom avstånd mellan blinkers på ?

Tråden handlade om kille som sparkat ikull en mc hoj ! Inte om att du ska fråga mig vad jag tycker om polisens arbete !
Jag citera inte killen som skrivit inlägget utan bara tyckte det var dumt att gnälla om skatte pengar !

påstående:men jag förstår jävligt bra ändå.
svar/fundering:verkar inte så !![/QUOTE]
Vad det handlar om är väl om man gasar runt med felaktiga blinkers eller miniskylt så ska man väl inte gapa och skrika för man torskar i en kontroll som är uppsatt för att fånga kriminella element i trafiken. Jag tror inte det är så att polisen när dom har kontroll låter mindre förselser slippa igenom för att det är inte så viktigt, och det blir ju inte lättare för oss hojåkare när nån tråkar lagen med att sparka omkull deras fordon. Och sedan fälla kommentarer som (Fuck the police) gör ju inte det lättare.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Men vad i helvete? Skitsmart gjort, verkligen!

Fyrsten, vad hålleru på med? :) Denna enstaka händelse kan kanske ha fått bägaren att rinna över för en del poliser, men jag TROR jag vet en som har fyllt på bägaren ganska många gånger..
Ingen, framförallt inte du, vet vem han är så det ska vi inte ens fundera över, men du vet säkert vem jag menar.

Tommy T

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Freedom skrev:
2397668 svar/fundering:verkar inte så !!
Vad det handlar om är väl om man gasar runt med felaktiga blinkers eller miniskylt så ska man väl inte gapa och skrika för man torskar i en kontroll som är uppsatt för att fånga kriminella element i trafiken. Jag tror inte det är så att polisen när dom har kontroll låter mindre förselser slippa igenom för att det är inte så viktigt, och det blir ju inte lättare för oss hojåkare när nån tråkar lagen med att sparka omkull deras fordon. Och sedan fälla kommentarer som (Fuck the police) gör ju inte det lättare.[/QUOTE]

Att hålla käften och följa mönster gör ju inte det lättare !

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
wiper6 skrev:
2397602
Som 16 åring upplevde jag en av mina roligaste ock galnaste kvällar i mitt liv....
Ett minne för livet men inte försvarbart i lagens mening.

He, he... Det var bättre förr:fyllisar :tuttar :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...