korvgubbe skrev:
2398147 Jag BLIR förbannad på de som klottrar. Jag BLIR förbannad när jag tvingas stå och vänta på bussen i en sönderspaakad busskur eller försöker ringa i en sönderslagen telefonkiosk(nåja, nu använder jag iofs oftast mobil)...
Du har verkligen inte förstått principen det handlar om här va?!
Född: 87... Låt det torka lite till bakom öronen och kom tillbaka om ett par år.
Vad är det för princip du talar om?
Ni moralister borde ju flytta till en öde ö där allt e frid å fröjd!!
Ni verkar ju bli förbannade för varenda negativ sak som sker i samhället. Alla NI som kör sporthoj ser ju till att förpesta vårt samhälle. Det låter utav helvete när en massa hojjar dundrar förbi, Ni skrämmer både människor och djur.
alla liter olja och bensin som förbrukas påverkar miljön en hel del, till och med människor får sätta livet till för att Ni ska kunna köra hoj. etc. (kan hålla på så här ett par timmar).
Jag fattar verkligen inte att NI tycker att vi som garvar åt det här är idioter!
Det var en sköön grej, gjort av en kille förmodligen som lackat ur på snuten. Precis som när du lackar ur och slår hål i dörren där hemma el. liknande.
Det är det här som gör att vårt samhälle e så jävla trist ibland, förvånar mig inte om Ni moralister tillhör de hojjåkare man ser köra 85 på 90 väg och håller sin plats i kön även om den går från Södertälje till Kista.
Varför kör Ni sporthoj?
Ingen tycker väl det är roligt med sönderslagna busskurer, klotter, trasiga Snuthojjar!
Man What Tha fuck !! LEV LIVET..... Å garva när du e gammal