Det är hedervärt att du försöker vara ironisk, men det vore bättre att du försöker förklara hur Peddo-Roffe kan få fortsätta att sätta på småflickor efter varje "straff". Du anser ju bevisligen att det är helt rätt att Peddo-Roffe ska "vårdas" i ett par månader mellan barnvåldtäkterna.
Kom igen, trassla in dig i blockflöjten nu!
Helt ärligt: om du är så dj-a korkad att du tror eller antyder att jag är positiv till återfall hos kriminella eller pedofiler så befinner vi oss nog lite långt ifrån varandra. Dessutom så uppfattar jag dina antydningar om det som fullt tillräckliga för att inte ta dina inlägg på allvar.
Jag träffar dessutom ett antal offer för övergepp så jag har en viss pejling om vad det innebär och hur de mår och känner helt enkelt inte för att bara ta en massa billiga poäng på deras bekostnad. Något du tydligen tycker är ok för att göra dig lustig över andra personer...
Vill du ha en debatt, eller är nyfiken på vad jag tycker och tänker, så är det bara till att skriva inlägg som antyder att du är det, inklusive respektera min rätt att ha andra åsikter än dig. Det skulle kunna vara att komma med en konkret genomförbart förslag för hur du vill att vi ska hantera kriminella så att det inte uppstår återfall.