Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Brukar inte orka svara troliga trollkonton, men jag har lite tid över.
Folk kommer att säga emot dig på internet, speciellt på forum som är till för att diskutera, så enkelt är det.
För övrigt är mitt liv ganska bra just nu faktiskt.
Inte sänker ditt försök till personligt påhopp mitt humör heller
Du kanske borde vara det... Livet blir enklare då.Är inte intresserad av er åsikter om hur jag ställer mina frågor eller att jag skulle färga det jag skriver.
Att skriva på ett forum och presentera det på sättet som du gjorde inbjuder för diskussion. Är man inte öppen för andra åsikter än de man själv har så kanske ett forum inte är rätt metod att ventilera sina åsikter.Skrev bara exakt vad som hänt eftersom jag ville ventilera mig och är det inget som uppskattas, att man ska bli påhoppad för det man skriver, så kan det likaväl vara.
Folk kommer att säga emot dig på internet, speciellt på forum som är till för att diskutera, så enkelt är det.
Tyvärr så är din psykoanalys ganska felaktig, är varken bossad eller mobbad någon gång i livet. Har ej heller varit den som mobbat någon heller. Snarare den som stått upp för dem som blivit mobbade.Sedan att moderatorn Wiseguy skriver att jag nog har startat en tråd på annat forum och skriver om hur han behandlar mig säger att detta forum inte är för mig som tillåter en moderator att agera så som han gör.
Inom psykologin kallas det projektion när man tar ut problem man har i det egna personliga livet på andra genom att attackera personen, som du nyss gjorde Wiseguy. En dominerande flickvän eller mamma brukar ligga bakom, eller arbetskollegor som mobbas. Ta tag i ditt liv istället för att hoppa på andra.
För övrigt är mitt liv ganska bra just nu faktiskt.
Inte sänker ditt försök till personligt påhopp mitt humör heller
Du var väl aldrig kund hos dem..?Johans MC har i varje fall tappat mig som kund och det finns säkerligen någon som läser detta och som tänker både en och två gånger innan man har med företaget att göra.
TackSkriver inget mer på detta forum.