Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Anneli skrev:...egentligen är det Mr Goofys, bara det att han inte fått den än..
Ahaaa...
Sprider du såna där överallt...
Anneli skrev:...egentligen är det Mr Goofys, bara det att han inte fått den än..
Penguin skrev:Det blir provkörning på söndag.
Don Quixote skrev:Och provkörning blev det! Tror Yaman föll herrn på läppen?
Don Quixote skrev:Och provkörning blev det! Tror Yaman föll herrn på läppen?
Goodstuff skrev:Inget att tveka på för du kommer inte bli yngre, du har talang, är förståndig, barnlös och har fast jobb. Vad finns där att tveka över?
Neeeej, ge fan i den där hojen.Penguin skrev:I allra högsta grad. Riktigt elak hoj det där!
Jojoo, du får tro vad du villPenguin skrev:Det är bara att inse att du ligger risigt till inför nästa säsong eus.
eus skrev:jag ska ta i för kung å fosterland
Penguin skrev:eus fosterland = sandfållan
Penguin skrev:Pengar? Fast får jag sålt Rödluvan såååå...
Gjorde mitt bästa att sälja henne igår på pubkvällen och tyckte att vi hade en bra deal på gång där. Gurra och jag byter bilar med varandra så har han råd att köpa Jespers Trajja. Då kan Jesper i sin tur köpa Rödluvan av mig så slår jag till direkt på Don Q:s Yamma.
Goodstuff skrev:Låter som en toppendeal! Förutom för Gurra som måste rassla runt i din gamla bil.
Penguin skrev:Det är bara att inse att du ligger risigt till inför nästa säsong eus.
Anneli skrev:Jag gör vad jag kan för att övertyga Pingvinen om att köpa DonQs hoj, men får han inte Rödluvan såld så har han hotat med att sadla om helt , så snälla någon köp Penguins hoj!!
Edit:stavhopp
Kamikaze kid skrev:Går det att knäskrapa på dendär havremoppen???
Anneli skrev:Ja, absolut. Men är världen redo att se Penguin i ridbyxor och höga läderstövlar?
Kamikaze kid skrev:Törs man åka med på race i sommar tro???
Anneli skrev:Men är världen redo att se Penguin i ridbyxor och höga läderstövlar?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |