Jag tror han menar de svarta, vad tror du?vilken minoritet syftar han på då? de fruktansvärt fula?
Jag tror han menar de svarta, vad tror du?vilken minoritet syftar han på då? de fruktansvärt fula?
Jag tror han menar de svarta, vad tror du?
Gick vi inte igenom det nyss i nån tråd?
Bah, det går ju inte att söka bakåt i OT. Nåväl, jag vill minnas att bush strax innan årsskiftet hade de näst lägsta siffrorna någonsin uppmätta.
Vilken tråd bashade vi bush i sist?
Bah, det går ju inte att söka bakåt i OT. Nåväl, jag vill minnas att bush strax innan årsskiftet hade de näst lägsta siffrorna någonsin uppmätta.
Vilken tråd bashade vi bush i sist?
Vad övertygande du är i din ståndpunkt.
Okej, jag hjälper dig på traven:
http://abcnews.go.com/sections/politics/US/bush_public_approval_poll_040212.html
Vad Bushs ev entuella popularitet hade med saken att göra kvarstår dock som kvällens mysterium.
Det var du som blandade in Bush i din polemik med Nyteknik ovan. Jag stod enbart till tjänst med opartiska upplysningar om vilket komplett misslyckande han, humle och dumle och resten av det sorgliga styret är. I aim to please!
Nu tror jag du rör ihop saker och ting.
Du och Nyteknik, definitivt Nyteknik i alla fall, har påstått att USA lär välja en Demokratisk president bl.a pga Bush aktion i Irak. Jag ifrågasatte detta och bad om opinionssiffror på Demokrater respektive Republikaner. Jag tror nämligen ni har fel, och det hade ni bevisligen också. Republikanerna har större chans enl SvD-citatet ovan att vinna valet än dumstrutarna.
Det jag ursprungligen bad dig om var egentligen inte popularitetssiffror för GwB utan för opinionssiffror för partierna.
Obama lär ju bli skjuten ändå.
Som vanligt briljerar jag med mina amatöranalyser, jag borde få betalt för att tala om hur det är i världen och inte bara sitta här och tjata.
Hon är ett monster
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=749991&rss=1399
Ankan, t-rex, Nyteknik eller någon annan av otaliga förespråkare för en nästa president i USA som är Demokrat:
Hur tror ni det går i Irak om USA bara drar nu, det som både Barack förespråkar (16mån) och Hillary (snarast)?
Jag tror det går åt skogen, ligger det i er annars humanistiska människosyn att överge Irak nu?
Ankan, t-rex, Nyteknik eller någon annan av otaliga förespråkare för en nästa president i USA som är Demokrat:
Hur tror ni det går i Irak om USA bara drar nu, det som både Barack förespråkar (16mån) och Hillary (snarast)?
Jag tror det går åt skogen, ligger det i er annars humanistiska människosyn att överge Irak nu?
Hur kunde det gå så illa som det gjorde? Hur kan USA i flera år ha misslyckats med det enda de föresatte sig, bringa demokrati till Irak?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari