Ser sexigt ut.Bromskivor i fram blir ISR 320 mm.
Åsså en bild på bromskiva och bromsok bak.
View attachment 461456
View attachment 461457
Den där var ju fin. Inte sett förut. Är det köpe eller bakat själv?
Jäklar vilket grundligt jobb - kudos.
Jag blir lätt knäsvag när jag tänker på att jag har en svart/silver -98 ståendes i garaget som säkert skulle njuta av en servicemassage den också..
Kopia på Suzuki SRAD Factory Parts. Fanns på endurancehojjarna som det rejsades med. Det blev lättare att skifta mellan rejsväxling lr vanlig växling när passen var slut och dem bytte förare.Den där var ju fin. Inte sett förut. Är det köpe eller bakat själv?
Kul o se utvecklingen av bygget..
men lite nyfiken, vad kostade hojen & vad har du lagt ner så långt ?
Hojporr!!
Man tackar !Det är detaljerna som gör det, har saknat din renovering och nu är jag tacksam för att projektet fortskrider.
Blir torrkoppling då? http://1.bp.blogspot.com/-T81FghefB...0+yosh+gsxr750+sbk+road+america+june+1991.jpgNu är jag som jag är - jag gillar Superbikehojjarna från 80 och 90-talen och vill bygga en lightversion av en gammal superbikeknarr. Jag har svårt att skruva tillbaka delar som är "halvdana" eller dåliga.
Då vill det gärna bli dyrt
- Tyvärr inte. Men jag kan försöka väga den i nuvarande skick. Det vore intressant.Kan du säga nåt om totalvikten för stunden?
Det var inte mycket till fjädring vare sig bak eller fram. Men nu är den fixad ! ?I bak? I fram?
Menade: vad är det för skillnad mellan ”i bak” (som du skrev) och ”bak”?Det var inte mycket till fjädring vare sig bak eller fram. Men nu är den fixad ! ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|