Biturbo
Min går i etthundra!
Jag är iaf nöjd med min Jeep Comanche. Lagomt stöddig och tar sig fram som en hel karl. Synd att den används så sällan bara.
6.2 är slö som fan men drar bara litern. Dodges cummins-sexa och Fords 7.3:a är klart roligare motorer.Men till frågan, Disel eller soppa? hur slö är en 6.2l disel i en -88;s silverado, lär ju ha bottendrag som en oxe, men är det som på personbilar med lite mindre litrar att det blir ganska slött?
sen 1500 vs 2500, fick tippset att jag skulle ha en 1500 och ingen 2500, men det e väll inprincip bara bakaxeln (6/8bult) som skiljer eller? Och då även hur mycket man kan lasta?
Har grym beslutsångest! köpa glidarbil, typ bmw 740 eller soppaslurkande pickis
Något av en våt dröm för mig....
haha, inget ska stoppa camping semestern
Vad kostar en ny/begagnad dieselpump till en 6.5 turbo diesel??
Har hittat en 2500 -95 som dör ibland, "Kan vara något med dieselpumpen enligt Nåkab." säger han
Jag blir så trött. Jag måste ev. göra mig av med pickisen då mina kära grannar gnäller som fan. Nu har styrelsen fått för sig att de kan säga upp mitt kontrakt på rutan om jag inte har en "personbil" på den. Det står exakt att de "styrelsen förbehåller sig rätten att vägra parkerings plats för icke normalstora personbilar"....
Något av en våt dröm för mig....
Jag blir så trött. Jag måste ev. göra mig av med pickisen då mina kära grannar gnäller som fan. Nu har styrelsen fått för sig att de kan säga upp mitt kontrakt på rutan om jag inte har en "personbil" på den. Det står exakt att de "styrelsen förbehåller sig rätten att vägra parkerings plats för icke normalstora personbilar". Det är typ omöjligt att parkera i krokarna om man inte har egen ruta och de kan man få vänta år på. Jag orkar inte ha två bilar så om jag inte lyckas smöra för den så ryker den. Frågan är ju då, får jag ha en höjd Suzuki Jimmy eller en Patrol? Jävla idiot gubbar/tanter.
Annan rolig udda bil i typ samma prisklass?
Såå, på lördag ska jag ner i landet och kolla på en silverado enkelhytt o korta flaket.
Nåt särskilt man ska kolla på eller? Tipps och trix mottages hjärtligt då jag aldrig köpt bil förut
kan man se på vv.se om den är reggad som lätt eller tung lastbil?
Står LB under fordonsslag, men står att man får dra 960kg med b-kort
Såå, på lördag ska jag ner i landet och kolla på en silverado enkelhytt o korta flaket.
Nåt särskilt man ska kolla på eller? Tipps och trix mottages hjärtligt då jag aldrig köpt bil förut
kan man se på vv.se om den är reggad som lätt eller tung lastbil?
Står LB under fordonsslag, men står att man får dra 960kg med b-kort
Det är typ omöjligt att parkera i krokarna...
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|