Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Traskar Kungsgatan upp vid lunchtid idag. När jag kommer fram till Sveavägen tänker jag att "det är här som en känd SH-profil brukar tjöra och skrämma upp gångtrafikanter med sin fyrtums visselpipa."
Vrider huvudet åt höger och....ja, sjukt var det.
View attachment 363209
Du gasade ju inte så mycket; det var ju någon gubbjeffel i vägen på övergångsstället. Fast jag tycker tomgången är det häftigaste med en stordiesel.Visslare mycket? Ser att jag glömt plocka bort draget...
Så du har letat sig in till hufvudstaden på jakt efter rov lagom till studenttider...
Vad är fel med denna?
Vad ska man ha den till?
Garanterat tvåhjulsdriven, har tryckluftsmojäng på flaket så att det blir svårt att använda det, låg, drar mycket soppa, tar sig inte fram på vintern. Jag hade hellre köpt en Vito.
Ja de känns som den är tvåhjulsdriven.
Tanken hade jag isåfall tänkt flytta lite åt sidan sen är det ju 8 fotaren så då får hojen plats utan problem.
De får va helt enkelt, måste ha 4krafs åtminstone.
Jo men man vill ju ha hojen med framhjulet mot flakets framkant. Som du ska så skit i den där. Finns ju 4x4 utan raggarsänkning för mindre pengar på blocket.
Jag har en speciell liten anordning som jag ställer hojen i så jag spänner inte med spännband eller så, kan ställa den mitt på flaket om ja så vill.
55 va ju hyffsat pris om de gick o få vettig höjd på den o den va 4x4, hade varit skönt att slippa ha en stege för o kunna lasta på hojen, ända nackdelen när dem andra i klubben som kör cheva ska lasta på när man är lagom trött efter en dag i spåret, kan bli lätt vingligt att stå på en stege o baxa upp 100 kilo moppe
Jag har en speciell liten anordning som jag ställer hojen i så jag spänner inte med spännband eller så, kan ställa den mitt på flaket om ja så vill.
55 va ju hyffsat pris om de gick o få vettig höjd på den o den va 4x4, hade varit skönt att slippa ha en stege för o kunna lasta på hojen, ända nackdelen när dem andra i klubben som kör cheva ska lasta på när man är lagom trött efter en dag i spåret, kan bli lätt vingligt att stå på en stege o baxa upp 100 kilo moppe
[/B]
bilder på mojängen?
man kör upp hojen pungt!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|