FettSnok
96% enligt läkaren
Åka å kika på en -03 2wd cummins Dodge imorgon. Ska man ens lägga en tanke på att den gått strax över 30 000mil? Tänkte ha den i sådär 8-10år och rulla 1500-2000/år. Runt 100kkr kan det va värt? Enkelhytt, 8ft.
Åka å kika på en -03 2wd cummins Dodge imorgon. Ska man ens lägga en tanke på att den gått strax över 30 000mil? Tänkte ha den i sådär 8-10år och rulla 1500-2000/år. Runt 100kkr kan det va värt? Enkelhytt, 8ft.
Bestämde du dig att stanna borta hela livet? Bra bil förövrigt. Blir det inte fullsize får det bli en sån.
Jäs! Då har man införskaffat en Dådj 2500 2wd med Cummins CR. Jävlar så lent den går. Inte lönt att köra personbil mer
4dr och shortbox.
Jäs! Då har man införskaffat en Dådj 2500 2wd med Cummins CR. Jävlar så lent den går. Inte lönt att köra personbil mer
4dr och shortbox.
Jag vet inte hur ni reagerar när ni tittar på dakar, men jag blir i alla fall jävligt sugen på en Hilux. (det är väl det som är meningen) Visst skulle en raptor vara roligare men det blir så jävla dyrt. Får undersöka lite eftermarknadsgrejer.
Hängde nere i riktigt jävla öken i Algeriet i november, och där verkar det vara Toyota som gäller. Om med tanke på hur jävla långt från allt det är så kanske de har rätt. Såg knappt en enda jänkebil. Frågan är bara om man ens kan ha något på flaket med en hilux korthytt.
Ni får ursäkta den dåliga musiken och klippningen. Verkar vara en trevlig bil.
Dakar är grymt! Kika på en Tundra då. De kommer med en lillcummins framöver verkar det som.
Dakar är stenhårt!
Fick erbjudande för ett par år sen (tror det var 08/09) att köpa Peterhansels fjolårsbil, Mitsubishi MPR13, inkl service för ett rally. Seriösa satsningar är dyra!
DeVillier tycker jag kör rätt bra med sin pickup, bättre och bättre sen han körde den 1a ggn.
Vad ville de ha?
Grattis! Jag kommer själv aldrig mer köpa en "vanlig bil". Så sjukt skönt att sitta i trucken med en kaffe och bara dunka lite.
Var är bilden då?
Jo folk undrar varför de kostar men de håller ju värdet och är även värda att lägga pengar på den dagen något krånglar. Sen sitter man skönt och de är över lag billiga som fan att leva med. Grymt att du har frugan på din sidaFrun bifaller, "dethär var ju kanon"! Övriga i familjen "du betala vadå, för en 11gammal bil som gått huur långt"??? Gemene man vet inte vad fullsize truck är, än mindre cummins...
Hel och fin i plåten, nåt stensprut vid framhjulen. qvalität! Sätena är stadiga i stoppningen, trots ålder och mil. Fiffan så najs. Motorn är mysig, minst sagt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|