Vad jag förstått är det bara 133-hästaren. Rätt för mig?nu är jag inte megapåläst. men jag har har hört att dom har haft problem med vevlagrerna. värt att kolla upp..
Vad jag förstått är det bara 133-hästaren. Rätt för mig?nu är jag inte megapåläst. men jag har har hört att dom har haft problem med vevlagrerna. värt att kolla upp..
Hur är Navara? Polaren är lite sugen på en, är en 06:a med automat, diesel och 170-någonting pållar. Bra skit?
Det där är bara så sjukt kul, vi körde fast med LandRovern när vi skulle följa ett spår efter en skogsmaskin, vi skottade lera i fyra timmar för att ta oss loss...
Dagen därpå var vi tillbaka, tog ännumera ansats och tog oss några meter längre...
Vi höll på en hel dag för att ta oss loss, precis när vi tog oss ut på vägen kommer skogsägaren förbi och rastar sin hund, då säger han "Jag har inget emot att ni kör i mina skogsmaskinsspår, men just det där tycker jag att ni ska låta bli, jag satte skotaren så djupt ett par meter in att jag fick ringa tungbärgaren för att få loss den...
Det var tydligen en underjordisk kallkälla som kom upp just där.
Just den där fastkörningen var väl mindre rolig. Grundkurs 1(!): Kolla hur djupt det är innan du försöker köra genom. Just där är det 1,6 meter. Bilen var ju 125 cm upp till huvkanten. Slutsteget under stolen dog den dagen... När vi drog upp den gick draget på andra bilen av och small sönder bakaxelkåpan. Det var mindre roligt...
Lagom turbofnys!
[YOUTUBE-ID]gzfoLL-AZuk&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Lagom turbofnys!
[YOUTUBE-ID]gzfoLL-AZuk&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Det är inte alltid den bästa lösningen att gasa mera, men det är oftast den roligaste!!![YOUTUBE-ID]kXRrl3I3JJY&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]
vad är det för årsmodell på den?
Precis hemkommen ifrån en skön liten pickup tur.
Köra pickup är kul
Precis hemkommen ifrån en skön liten pickup tur.
Köra pickup är kul
Fan, det är skadligt att hänga här i tråden... Sitter på blocket och letar pickis för fullt, trots att jag egentligen inte har råd... Man blir förbannad
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|