Jag är lite emot taro av andledningen att man får förklara för folk att det egentligen är en legendarisk Toyota.
Är det värt 10 lök? Det är ju ingen DeLorean direkt så jag tror du kommer slippa förklara dig.
Jag är lite emot taro av andledningen att man får förklara för folk att det egentligen är en legendarisk Toyota.
Är hiluxen så sjukt bra som alla säger?
När jag letade sådan bil så fans det ganska så många lik.
Kanske bara beror på att dom lever ett hårt liv som arbetsbilar.
Eller så beror deras goda hållbarhetsryckte enbart på topgears tv avsnitt om hiluxen.
Inte läst mer än sista inläggen, men hade inte Toyota problem med motorerna i Hillux pickupen?
Näe, jag tror du tänker på Mitsubishi, dom hade allvarliga problem med en dieselmotor som satt både i pickisen och pajeron tror jag.
Inte läst mer än sista inläggen, men hade inte Toyota problem med motorerna i Hillux pickupen?
Jag är rätt säker på att det var Toyota jag läste om. Var nämligen och provkörde en Hilux för ca 3-4 år sedan och läste på lite på nätet i samband med det. Min syrra var nämligen på väg att köpa en. Kommer inte ihåg några detaljer men det var helt klart negativa kommentarer. Gällde också en dieselmotor.
Vet att Nissan har haft något sådant problem med.Nej, jag hävdar bestämt att det var Mitsubishi som hade problem med ramlagren på en modell av motor, kolla på blocket så brukar det stå "motor bytt" eller "Nya motorn som inte har problem"
(EDIT) Kolla med Jörgen här på forumet, jag har för mig att jag och han diskuterade det i någon annan tråd, han visste vilken motor det var.
Nissan
Är hiluxen så sjukt bra som alla säger?
När jag letade sådan bil så fans det ganska så många lik.
Kanske bara beror på att dom lever ett hårt liv som arbetsbilar.
Eller så beror deras goda hållbarhetsryckte enbart på topgears tv avsnitt om hiluxen.
Är det värt 10 lök? Det är ju ingen DeLorean direkt så jag tror du kommer slippa förklara dig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |