Porrstjärnan Sasha Grey hos Tyra Banks (talkshow)

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Kanske skulle ha skrivit mer ingående, men jag ser inte en speciellt stor skillnad mellan att en tjej super sig full och följer med 2 killar hem och blir pumpad, jämfört med att en tjej gör det nykter men påverkad och dessutom får betalt för det.
Personangrepp från en som är betydligt mer korkad än mig själv rinner av som vatten på en gås.
Du kanske skulle ha gjort det, men det gjorde du inte. Om du inte ser någon skillnad mellan dessa två situationer känns det inte ens värt att försöka förklara.

Likewise förresten. Gåsjävel. :hihi

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Du får gärna fortsätta gå omkring med din naiva tro om att modellers enda jobb är att få andra människor att må bra om sig själva och känna sig sexiga - jag bryr mig ärligt talat inte.

Men hallå? Läste du mitt inlägg förut eller e du bara trög?! :mattias :fakta
Jag sa ju precis att modellvärlden inte heller är den bästa av tänkbara världar med sjuka idealkropps-ideal och droger. Men det var inte det vi snackade om! Det jag reagerade på var din befängda åsikt att det som Tyra gör (modellar/har en talkshow) är lika "dåligt" som det Sasha gör (hardcore-porr).
Jag dömer inte Sasha, inte heller porren, men jag tycker att jämförelsen mellan Tyra o Sasha e löjlig....
O nej, jag måste göra DEJ besviken med att tillägga att jag inte tittar på Top Model.......
Jag blir så matt på alla dårar alltså... :galen
jag orkar inte tjafsa mer om detta, speciellt inte med en inskränkt mansgris och tillika språkpolis.....
Var inte så dömande! :hej

PS. Läs sista meningen som ett ironiskt skämt..
..vill ju inte skjunka till din nivå... :dummer :tungan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skaffa lite självdistans :tummenupp
Eller så skaffar du respekt för andra människors val och åsikter.

Och om du hade läst det igen så hade du kanske förstått att jag kanske var en SMULA ironisk?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

nu då?

Jag vet att du försökte vara ball, men du var tvungen att förklara dig ;)
Alla fattar inte det.

Nu då?

sandstream

Guest
Finns det verkligen folk här som tror att Sasha (18 år!) kommer från en lycklig, stabil familj och att hennes beslut är baserat på en noggran genomgång av olika handlingsalternativ och deras konsekvenser på kort och lång sikt???
Uppenbarligen tror folk det, sen att medelåldern på en del i tråden verkar ligga runt 20 kan vara en förklaring till varför de tror att det är så.
För mig är det uppenbart intressant att man "tycker synd" om kvinnor i sexindustrin men helt bortser från männen. Anser man att alla män av naturen tycker att det är kul och bekymmersfritt att knulla medans en kvinna omöjligt kan tycka det? Eller anser man att män är vuxna och kvinnor är omyndiga barn?
Sätt på vilken p-rulle som helst och kolla vem det är som får en balle nedtryckt i halsen så de får kväljningar, vem de inte visar ansiktet på när den får en balle i röven osv osv. Killarna ser verkligen ut att lida :rolleyes:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Sätt på vilken p-rulle som helst och kolla vem det är som får en balle nedtryckt i halsen så de får kväljningar, vem de inte visar ansiktet på när den får en balle i röven osv osv. Killarna ser verkligen ut att lida :rolleyes:
Jag känner många cheyer som gillar sådan behandling, och jag hjälper gärna till att utdela den. Dessutom ser jag gärna filmer med ovanstående innehåll.

Förlåt mig Perra, men jag tänder inte på att ligga och gnida missionär med släckt lampa och tubsockorna på.

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003

Har du sett bögporr någongång? Varför vill ingen rädda de stackars bögaktörerna som får balle i röv och hals?

Dessutom måste man förstå att porren vill förmedla en fantasi, och att någon ser ut att fara illa är inte samma sak som att de verkligen gör det. När Bruce Willis skjuter terrorister i Die Hard är det bara på låtsas - skådisarna spelar döda! Är det så otroligt att någon spelar utsatt i en porrfilm för att det förhöjer effekten?

sandstream

Guest
Jag känner många cheyer som gillar sådan behandling, och jag hjälper gärna till att utdela den. Dessutom ser jag gärna filmer med ovanstående innehåll. Förlåt mig Perra, men jag tänder inte på att ligga och gnida missionär med släckt lampa och tubsockorna på.
Jag tror du missförstår mig lite eller så uttrycker jag mig oklart.
Det jag menar är att det sällan är killen som blir behandlad som underlägsen, eller när såg du en film sist där en tjej körde ner en dildo i munnen på en kille så han fick kväljningar?

Och nej, jag är inget större fan av släckt lampa, tubsockor och missonären :)

Sen får man vara bra naiv om man inte tror att unga (och gamla) tjejer påverkas av dagens p-rullar. När jag var ung var det inget snack om analsex, idag verkar det vara standard och det kommer självklart från p-rullarna. De vi såg på 80-talet innehöll ytterst sällan analsex.
Har du sett bögporr någongång? Varför vill ingen rädda de stackars bögaktörerna som får balle i röv och hals?
Ja, jag såg faktiskt lite när Filip och Fredrik skulle göra en bögrulle men jag hade svårt att ta det på allvar, vilket kanske inte var meningen heller.
Dessutom måste man förstå att porren vill förmedla en fantasi, och att någon ser ut att fara illa är inte samma sak som att de verkligen gör det. När Bruce Willis skjuter terrorister i Die Hard är det bara på låtsas - skådisarna spelar döda! Är det så otroligt att någon spelar utsatt i en porrfilm för att det förhöjer effekten?
Så där jag, nu kommer du tillbaka till min ursprungliga fråga: Vem vill se någon som spelar utsatt och blir påsatt av 15 grabbar?

Och varför måste nästan alla porrfilmer vinkla tjejer som att de blir utnyttjade?
Ibland tror jag att en majoritet av dem som skapar p-rullar själva hade svårt att få till det i sin ungdom, de kanske hade en dominant mamma etc och nu ska de ge igen på tjejerna och visa vem som bestämmer!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
De vi såg på 80-talet innehöll ytterst sällan analsex.

Min första alldeles egna porrfilm hette Anal Annie och var definitivt en 80-talsrulle. :mattias

För att de är killar så de gillar ruff. :brynad

Allvarligt så tror jag få gejrullar handlar om 18-årig* spillevink som får megastock av 10 muskliga supergejar.

För övrigt skiljer sig mäns och kvinnors sexualitet, och du kan ha rätt i att det delvis beror på s.k. "könsmaktsstrukturer" som näbbstövlarna kallar det. Jag tror dock på genetiken.

Varför får inte homosexuella lämna blod? För att, generellt, så borrar de hej vilt mycket mer, med vem som helst och var som helst. Ring Socialstyrelsen och klaga om du tror det är fel. Och för att ingen, vare sig bög eller inte ska känna sig utpekad som megahingst så kan jag säga att det finns säkert alla varianter men statistiskt sett finns det säkert fler killar som tar sexualiteten med en klackspark jämfört med honor.

Last edited:

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Och varför måste nästan alla porrfilmer vinkla tjejer som att de blir utnyttjade?
Ibland tror jag att en majoritet av dem som skapar p-rullar själva hade svårt att få till det i sin ungdom, de kanske hade en dominant mamma etc och nu ska de ge igen på tjejerna och visa vem som bestämmer!

Det finns en myriad av porr där dominanta kvinnor hunsar, torterar och förnedrar män sexuellt på löpande band. Uppskattat av ett några, dock långt ifrån alla.

Problemet verkar snarare vara att den enda porr du tittar på är just den kvinnoförnedrande typen. Vidga dina porrvyer vetja! :pannkyss

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Om folk vill se BDSM, analsex eller bögsex, vem är du att säga att det är fel och onormalt?

Om den porr du beskriver inte skulle konsumeras så skulle den inte tillverkas. Så enkelt är det. Och då porr, precis som många andra jobb/brancher, BARA handlar om pengar så är det klart att det tillverkas porr som kanske inte skådespelarna alltid tycker är så roligt. Men det är deras jobb och det står dem ju fritt att söka ett annat jobb.

Du verkar tro att alla porrstjärnor är dittvingade och att de alla är offer. Det finns säkert sådana också men knappast producerat av de stora bolagen. Jag skulle gissa att porrbranchen är väldigt noggrant kontrollerad.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn

"Nästan alla"? Hur mycket porr konsumerar du om man får fråga? Tillräckligt mycket för att kunna göra en sån svepande generalisering?

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Jag minns en rolig porrdebatt vi hade på en svensklektion i gymnasiet. En tjej förklarade att det var förnedrande för tjejerna att utföra oralsex i porrfilmer. En kille frågade då vad som gällde när männen utförde oralsex på tjejerna. Borde inte det vara förnedrande för männen? Hon hade inget bra svar på detta...

Den debatten tycker jag säger ganska mycket om hur folk i allmänhet vill framställa kvinnor som offer.

Ett annat (ej porrelaterat) exempel på detta är reklamaffischer med snygga kvinnor. Då och då uppstår diskussioner i media om att "så ser inte kvinnor ut!". Vad då "så ser inte kvinnor ut"? Mycket handlar om hur man tar hand om sin kropp. Jag har sett kvinnor i verkligheten som har lika fin kropp som kvinnorna på affischerna. Det är bara att gå ut på stan en fin sommarkväll.

Man hör inte män gnälla över de muskulösa kalsong-modellerna i Dressmans eller MQ:s annonskampanjer. Jag ser inte ut som dessa modeller, men så vet jag också att jag inte tränar så mycket som jag borde. Dessutom har inte alla samma genetiska förutsättningar. Jag gnäller dock inte för detta. Jag håller käft och går till gymmet och gör mitt bästa.

Dessutom vill jag varken se feta män eller kvinnor på affischerna, jag vill se snygga människor. Jag blir faktiskt lite förbannad när jag ser de så kallade "riktiga" kvinnorna i reklamkampanjerna. Ni vet de där mulliga damerna som H&M (tror jag) har använt sig av. Allt för att soffpotatisarna ska känna sig nöjda med sig själva.

Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Jag minns en rolig porrdebatt vi hade på en svensklektion i gymnasiet. En tjej förklarade att det var förnedrande för tjejerna att utföra oralsex i porrfilmer. En kille frågade då vad som gällde när männen utförde oralsex på tjejerna. Borde inte det vara förnedrande för männen? Hon hade inget bra svar på detta...

Den debatten tycker jag säger ganska mycket om hur folk i allmänhet vill framställa kvinnor som offer.

Ett annat (ej porrelaterat) exempel på detta är reklamaffischer med snygga kvinnor. Då och då uppstår diskussioner i media om att "så ser inte kvinnor ut!". Vad då "så ser inte kvinnor ut"? Mycket handlar om hur man tar hand om sin kropp. Jag har sett kvinnor i verkligheten som har lika fin kropp som kvinnorna på affischerna. Det är bara att gå ut på stan en fin sommarkväll.

Man hör inte män gnälla över de muskulösa kalsong-modellerna i Dressmans eller MQ:a annonskampanjer. Jag ser inte ut som dessa modeller, men så vet jag också att jag inte tränar så mycket som jag borde. Dessutom har inte alla samma genetiska förutsättningar. Jag gnäller dock inte om detta. Jag håller käft och går till gymmet och gör mitt bästa.

Dessutom vill jag varken se feta män eller kvinnor på affischerna, jag vill se snygga människor. Jag blir faktiskt lite förbannad när jag ser de så kallad "riktiga" kvinnorna i reklamkampanjerna. Ni vet de där mulliga damerna som H&M (tror jag) har använt sig av.

kan inte annat än hålla med... feta människor är äckliga!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati